• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Kikar in för att önska er alla en trevlig start på veckan.

Själv hoppas jag att den här blir bättre, för förra veckan hade jag en "sån där dag" (ni vet, då det mesta går snett?) ungefär fem dagar i rad.

Håller f ö med om det där med att analysera litteratur. Det kan nog ha sitt syfte, men bara om läslusten redan är ganska så stark.

• TinkerBelle

God lunch på er tanter!

Igår kväll/natt kom min älskade hem.
    Finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är!
    Även min lilla dotter svävar på moln även hon nu när daddy är hemma igen - så ikväll lär jag få dela med mig för han ska med all säkerhet sitta i hans knä och berätta allt hon gjort medan han varit borta.

Så även fast solen har gömt sig bakom molnen idag skinner det här hemma hos mig.

• Daa

Kul att höra!

TinkerBelle skrev 2009-03-23 11:38:14 följande:
    God lunch på er tanter!Igår kväll/natt kom min älskade hem.Finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är! Även min lilla dotter svävar på moln även hon nu när daddy är hemma igen - så ikväll lär jag få dela med mig för han ska med all säkerhet sitta i hans knä och berätta allt hon gjort medan han varit borta.Så även fast solen har gömt sig bakom molnen idag skinner det här hemma hos mig.
  • TinkerBelle

Nu snöar det norr om Stockholm igen.
    Trodde våren var på väg *snopen*.
    Mina stakars Tulpaner hade börjar komma upp och Krokusarna hade börjat blomma.

Hoppas nu att det inte blir smäll kallt utan töar bort snabbt.

• Heloise

Låt oss frälsa dig hjärtat

Daa skrev 2009-03-23 11:42:30 följande:
    ... kul att läsa...?
  • Heloise

Ja iaf om man inte förstår varför man ska analysera, eller får ngr tips på vad man kan uppmärksamma.
    Vissa bok analyser ökar läslusten för mig

Soldemor skrev 2009-03-23 08:53:34 följande:
    Att analysera litteratur tror jag kan ta död på den mesta läslusten!
  • Daa

Hihi. Nu syftade jag på TinkerBelles inlägg. Att det kanske inte var riktigt rätt att skriva att det var kul att höra, när jag i själva verket läste det.

Jag behöver nog inte bli frälst när det gäller att läsa böcker, för det är ett redan ett favoritintresse. Men det var snällt tänkt

Heloise skrev 2009-03-23 12:14:57 följande:
    Låt oss frälsa dig hjärtat
  • Daa

Oj. Nu är det dags att återgå till jobbet, mätt och belåten, fast lite trött.

• Heloise

ahh haha sorry, jag skyller på näringsbrist och därmed nedsatt intelligens

Daa skrev 2009-03-23 12:24:08 följande:
    Hihi. Nu syftade jag på TinkerBelles inlägg. Att det kanske inte var riktigt rätt att skriva att det var kul att höra, när jag i själva verket läste det.Jag behöver nog inte bli frälst när det gäller att läsa böcker, för det är ett redan ett favoritintresse. Men det var snällt tänkt
Svar på tråden Tantvarning 3