• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis
    Troll1 skrev 2009-03-20 21:12:01 följande:
    Didis: Jag tror han kallas för Måns Semlaröv av en del, men heter väl Zemmerlöv eller nå´t? Vad säger din man om att du häckar med glaset vid datorn?
    Äh! han får skylla sig själv när han går och spelar pingis med sonen och lämnar mig ensam med flera flaskor skumpa *rajrajrajra!!*

Zelmerlöv är visserligen väl tvålig men herregud - i jämförelse med en pingisspelande make går han an
  • Heloise

måns zelmerlöf haha sorry jag blev lite exalterad när jag tittade på så ska det låta

Jo då du kan få se före och efter bilder Troll

• Troll1

Didis: rajraj... det låter som det snart blir tabledance hemma i ditt vardagsrum.

• Heloise

håller med didis, men ibland är tvålig gullig; jag tror jag ska se Blackhawk Down och dregglA eller kanske Troja mmmm
    Pansarnäven är skittråkig just nu, och jag är super hungrig och rastlös ha ha

• didis

*snark* efter en arbetsvecka är det snarare pillowsleep än tabledance hemma hos oss *snark*

Maken vill dessutom använda datorn och jobba på hemsidan (för i vanlig, bakvänd ordning skapar vi en hemsisa EFTER bröllopet!)

Troll1 skrev 2009-03-20 21:21:43 följande:
    Didis: rajraj... det låter som det snart blir tabledance hemma i ditt vardagsrum.
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-03-20 21:30:37 följande:
    vaddå nån annan använda datorn? Här är det tantdiktatur-min son hatar det!
    Maken kom plötsligt på att han måste handla - han har lovat fixa mackor till teatersällskapet han spelar med. Så nu har jag datorn några minuter till (jag är för lat för att koppla in min lilla bärbara)!
  • didis

Skall tipsa honom om det!!

Måste bara, i min tur, tipsa om en mycket konstig artikel jag läste...
    www.expressen.se/sex/1.1505138/tabu-orgasmen-som-fas-vid-forlossning

herregud - skall man inte ens få föda barn utan att få dåligt samvete över att man inte fick orgasm??? *ni som tyckte det var erotiskt att föda barn - räck upp en arm!!*

passionsblomman skrev 2009-03-20 21:36:35 följande:
    Kan han inte komma på att han måste......frosta av frysen eller nåt när han ändå är igång....
Svar på tråden Tantvarning 3