• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Tebaks! Lunchen blev en matlåda framför datorn o BT...

• Heloise

hej hopp tanter!
    Tänkte bara pipa in som nsabbast och säga hej och hoppas ni får en härlig helg( vi hörs säkert ) dag hm 17 tror jag på ren kur börjar tappa räkningen -9,2 på tom mage i morse. Sackat av lite nu men tickar iaf ner en 2-4 hg per dag. Ska ta en promenad i dag efter att jag har gått igenom bokföringen för kattklubben och gjort en databas, en härlig dag framför mig mao hahahaha
    kram på er

• MulleNuh

Jag drar vid 4-tiden

Vad ska ni göra?

Usch jag har precis varit o köpt det dyraste smink jag nånsin köpt!!

passionsblomman skrev 2009-03-20 13:28:12 följande:
    Mulle när drar du till Norrköping? har du redan åkt?
  • passionsblomman

Heloise: Jag vet inte om jag ska bli stolt eller orolig!!! Hur länge kan man leva på bara det där pulvret?
    Hur mår du? Jag hade avlidit tror jag...Men gud vad du går ner... Hur länge tänker du leva på shakes akllena? Vad är ditt mål?

Mulle: vad har du köpt då? berätta berätta berätta!

Jag ska vara hemma och BORDE dra igång sorterahelahuset projektet jag TRODDE och inbillade mig att jag skulle göra nu när jag ändå är arbetslös... Har märkvärdigt nog inte sorterat just någonting alls...*skäms*

• MulleNuh

ID minerals. Ja det är ju då mineralfoundation och mineralpuder.
    Sen MÅSTE man ju ha en speciell borste till.

Nu köpte jag de MINSTA små testburkar jag nånsin sett!! Det kosta 500:-.
    Annars hade det kostat ca 1400:- som jag såg det

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:03:31 följande:
    Heloise: Jag vet inte om jag ska bli stolt eller orolig!!! Hur länge kan man leva på bara det där pulvret?Hur mår du? Jag hade avlidit tror jag...Men gud vad du går ner... Hur länge tänker du leva på shakes akllena? Vad är ditt mål?Mulle: vad har du köpt då? berätta berätta berätta!Jag ska vara hemma och BORDE dra igång sorterahelahuset projektet jag TRODDE och inbillade mig att jag skulle göra nu när jag ändå är arbetslös... Har märkvärdigt nog inte sorterat just någonting alls...*skäms*
  • passionsblomman

Jädrar i min lilla låda! ja jag har sett trådar om det där med mineral...vad är så speciellt med det då? *helt oinsatt*

• Heloise

Bli inte orolig folk lever på bara pulver i månader
    Jag mår kanonbra, kanske ngt vass i humöret när jag känner mat lukt, men den mesta hungern botar jag med ett hett bad eller en powernap.
    Jag tar en dag i taget, vecka för vecka. Är oroliga att om ajg sätter upp mål så blir det så ouppnåeligt, och så kanske jag "fuskar" och då får självförtroendet sig en törn. Klarade jag i dag klarar jag imorron är mitt motto

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:03:31 följande:
    Heloise: Jag vet inte om jag ska bli stolt eller orolig!!! Hur länge kan man leva på bara det där pulvret?Hur mår du? Jag hade avlidit tror jag...Men gud vad du går ner... Hur länge tänker du leva på shakes akllena? Vad är ditt mål?Mulle: vad har du köpt då? berätta berätta berätta!Jag ska vara hemma och BORDE dra igång sorterahelahuset projektet jag TRODDE och inbillade mig att jag skulle göra nu när jag ändå är arbetslös... Har märkvärdigt nog inte sorterat just någonting alls...*skäms*
  • MulleNuh

ingen aning! Nä men det är ju HELT naturlig!! Sånt gillar vi! Ibland iaf!

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:13:11 följande:
    Jädrar i min lilla låda! ja jag har sett trådar om det där med mineral...vad är så speciellt med det då? *helt oinsatt*
  • didis

MÅNADER på pulver!!

Jag måste säga att jag är imponerad - speciellt som jag o maken inte ens klarade av att äta mer hälsosamt månaderna före bröllopet (som vår intention var). Snarare tvärtom - om möjligt mer hämtmat o pizza.

Heloise skrev 2009-03-20 14:17:38 följande:
    Bli inte orolig folk lever på bara pulver i månader Jag mår kanonbra, kanske ngt vass i humöret när jag känner mat lukt, men den mesta hungern botar jag med ett hett bad eller en powernap.Jag tar en dag i taget, vecka för vecka. Är oroliga att om ajg sätter upp mål så blir det så ouppnåeligt, och så kanske jag "fuskar" och då får självförtroendet sig en törn. Klarade jag i dag klarar jag imorron är mitt motto
Svar på tråden Tantvarning 3