• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Jag är revisor för kattklubben här( x-katten) har övertagit posten efter min mamma som höll den i 15 år haha. Det här blir sista året dock, tar mkt tid att gå igenom och kolla av pärmarna. Soldemor skrev 2009-03-20 14:36:20 följande:

Vilken kattklubb?
  • passionsblomman

ÅH! NU kom jag ju på vad jag skulle stoppa i kuvertet med cd-skivan... Vi käkade pizza på söndagen alldeles mittemot hotellet och fic stämplar som skulle ge en pizza gratis efter 9 st ellervad det var. Vi fick ju tre rakt av och först tänkte jag kasta lappen, men sen kom jag på att den kan ju någon av dina ungar eller ni stämpla vidare på...har man småländskt ursprung så har man.. Nu glömde jag ju att stoppa i den...

• didis

Hahaha! Äkta smålänning!!

Jag kan bli skitirriterad om jag i kassan har tappat bort rabattkupongen på 3 kr!

Vår lokala pizzeria (300m hemifrån,typ, dvs alldeles för nära)har inget rabattsystem och tur är väl det - då hade jag handlat där av snålhet när vi var uppi i 9 stämplar!

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:41:23 följande:
    ÅH! NU kom jag ju på vad jag skulle stoppa i kuvertet med cd-skivan... Vi käkade pizza på söndagen alldeles mittemot hotellet och fic stämplar som skulle ge en pizza gratis efter 9 st ellervad det var. Vi fick ju tre rakt av och först tänkte jag kasta lappen, men sen kom jag på att den kan ju någon av dina ungar eller ni stämpla vidare på...har man småländskt ursprung så har man.. Nu glömde jag ju att stoppa i den...
  • passionsblomman

Ja det är pinsamt hur nöjd man är när man får en "gratis" hehe..
    Vi var ju på bio också sonen och jag, medn far i huset vilade lite efter festen. Då visade det sig att vi på våra båda(jo klart sonen har ett också) sf-biokort hade varsin värdemeny som höll på att gå ut. Så vi fick varin läsk och popcorn gratis!

Oj vad extra goda popcornen var!

• didis

Gratis är alltid godast!!

Maken blir galen på mina snålryck! Som nu, ÖB annonserar om schampo för 10 kr/flaskan! JAG VILL BARA ÅKA DIT Å BUNKRA!!

Tur att jag inte har bil längre för då hade vi haft hela huset fullt av schampo!!

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:56:46 följande:
    Ja det är pinsamt hur nöjd man är när man får en "gratis" hehe..Vi var ju på bio också sonen och jag, medn far i huset vilade lite efter festen. Då visade det sig att vi på våra båda(jo klart sonen har ett också) sf-biokort hade varsin värdemeny som höll på att gå ut. Så vi fick varin läsk och popcorn gratis!Oj vad extra goda popcornen var!
  • passionsblomman

Hihihi! När vi nyss flyttat ihop försvann min sambo någonstans inne på coopforum. När jag hittade honom kom han SLÄPANDES med två stora kassar. Det visade sig att han hittat storpack på fiskblock respektive kyckling i frysdisken. Typ 20 fiskblock och 10 kycklingar eller vad det var.

Han blev skitarg när jag sa att dem fick han lägga tillbaka för att det inte var å ekonomiskt egentligen att ha en helt egen frys proppad med typ en årsförbrukning av fisk och kyckling, bara för att det var billigt. (vi var ännu bara två då dessutom)
    Oh, gú vad sur han var! Han vägrade nästan handla med mig länge efter det...

Hans pappa handlar enligt devisen "lite räcker, men mycket går åt" och svärisarnar frys är ett isigt universum av saker ingen minns att den köpt...

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-03-20 14:08:19 följande:
    ID minerals. Ja det är ju då mineralfoundation och mineralpuder. Sen MÅSTE man ju ha en speciell borste till. Nu köpte jag de MINSTA små testburkar jag nånsin sett!! Det kosta 500:-.Annars hade det kostat ca 1400:- som jag såg det
    Mulle: Köpte mitt I.D. + borstar på Tradera (nytt), mkt billigare! www.everydayminerals.com har jättebra mineralmakeup. Där kan man best provförp också. Suveränt!
  • Daa

Vi hade nyss besök av de nästan perfekta gästerna: de hade med sig överbliven tårta från ett kalas i veckan. God var den också, och resterna lämnade de här.
    Det som hade gjort dem till de perfekta gästerna hade varit om de diskat efter sig

Tårta, någon?

• didis
    Daa skrev 2009-03-20 19:42:35 följande:
    Tårta, någon?
    Tackar tackar! Blir perfekt avslutning på min alldeles hemlagade *hrmmm* middag!
Svar på tråden Tantvarning 3