• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-20 12:16:32 följande:
    Jag tyckte om Barbapappa och Bamse...och alla Astrid Lindgrenfilmerna. Fast mest tyckte jag nästan om när Astrid själv läste! Då satt man ju som klistrad!
    Åhhh, jag håller med! Och så Beppes godnattstund (Där händer inget heller) Sigrid på pottan - fäääärdiiig!!
  • didis

Tjoho!! Sista patienten för idag - nu är jag leedig!

Nåja, jag har ju jouren i helgen men det blir nog bara någon enstaka patient. Har INGEN lust att jobba - vi skall ju fira 1 vecka som gifta! (vad kallas enveckasjubileum?) Skumpa har vi kvar att fira med.

Jag var nog ett stört barn för jag GILLADE Staffan Westerberg!

• Diz

Tack för blomman troll1! Jag är så glad att jag kunde hjälpa till!

Om det är fler som vill "trolla bort" saker från sina bröllopskort, eller bara putsa lite, hojta! Jag tar gärna på mig lite projekt i mån av tid.

Som det ser ut nu så har lönekontoret rätt. Dvs jag kommer bara få ut dryga 3000 denna månaden. Felet ligger i att dom påstått motsatsen båda gånger jag ringde in och kontrollerade under mammaledigheten. Man kan ju tycka att man skulle kunna begära av ett lönekontor att ha koll på lönen när man ringer in och frågar. Eller iaf lägga två fingrar i kors för att ta reda på att det dom säger stämmer.

• passionsblomman
    Helstört!

Skål på dig didis, och sju dagars.. jaaaa det kanske är då bakfyllan börjar släppa efter brakfesten så det är dags för en återställare?

Ja, det bestämmer jag nu: En vecka=Återställarjubileum, med champangedop och frossa i alla roliga minnen.

(Jag ser framför mig sista bilden jag tog, när festen var slut:den på hela er familj-den blev så fiiiin!)
    didis skrev 2009-03-20 12:58:30 följande:
    Tjoho!! Sista patienten för idag - nu är jag leedig!Nåja, jag har ju jouren i helgen men det blir nog bara någon enstaka patient. Har INGEN lust att jobba - vi skall ju fira 1 vecka som gifta! (vad kallas enveckasjubileum?) Skumpa har vi kvar att fira med.Jag var nog ett stört barn för jag GILLADE Staffan Westerberg!
  • passionsblomman

Fy för bövelen vad skitdrygt Diz! Jag förstår alldeles för väl hur du känner dig just nu!

Diz skrev 2009-03-20 13:02:46 följande:
    Tack för blomman troll1! Jag är så glad att jag kunde hjälpa till! Om det är fler som vill "trolla bort" saker från sina bröllopskort, eller bara putsa lite, hojta! Jag tar gärna på mig lite projekt i mån av tid. Som det ser ut nu så har lönekontoret rätt. Dvs jag kommer bara få ut dryga 3000 denna månaden. Felet ligger i att dom påstått motsatsen båda gånger jag ringde in och kontrollerade under mammaledigheten. Man kan ju tycka att man skulle kunna begära av ett lönekontor att ha koll på lönen när man ringer in och frågar. Eller iaf lägga två fingrar i kors för att ta reda på att det dom säger stämmer.
  • didis

Hejsvejs på en stund, tanter, nu skall jag bege mig hemåt och äta lunch.

Ikväll skall jag fira dagen före återställarjubileum med maken!

Återkommer när jag är hemma.

Hälsningar

Fortfarande ganska störda didis

• Troll1
    didis skrev 2009-03-20 13:11:55 följande:
    Hejsvejs på en stund, tanter, nu skall jag bege mig hemåt och äta lunch.Ikväll skall jag fira dagen före återställarjubileum med maken!Återkommer när jag är hemma.HälsningarFortfarande ganska störda didis
    Ha det så mysigt med maken!
    Nästa fredag är det 6 månadersjubileum här... vad heter det tro?
Svar på tråden Tantvarning 3