• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Haha, ni är för roliga! Nu har ni plockat på så många tant poäng så jag har tappat räkningen!!
    Mineralmakeup ÄR bra tycker jag. Man känner sig inte sminkad, det blir jämnt o fint, huden mår bra av den och sminket sitter länge. Jag fick en allergisk reaktion efter provmakeupen på FACE före bröllopet, så jag gick till ett ställe som använder mineralmakeup. Jag blev nöjd med resultatet och det bästa av allt, det kändes inte som en mask i ansiktet (som det gjorde med FACE ).

Jag vill gärna ha lite tårta! :-P

• didis

That´s me - a fullblodstant!!

*har ingen tårta men bjussar på skumpa istället*

Troll1 skrev 2009-03-20 20:53:11 följande:
    Haha, ni är för roliga! Nu har ni plockat på så många tant poäng så jag har tappat räkningen!! Mineralmakeup ÄR bra tycker jag. Man känner sig inte sminkad, det blir jämnt o fint, huden mår bra av den och sminket sitter länge. Jag fick en allergisk reaktion efter provmakeupen på FACE före bröllopet, så jag gick till ett ställe som använder mineralmakeup. Jag blev nöjd med resultatet och det bästa av allt, det kändes inte som en mask i ansiktet (som det gjorde med FACE ). Jag vill gärna ha lite tårta! :-P
  • Daa

Varsågod.
    *skickar fatet*

kanske vore nåt, om det fungerar så man slipper bli glansig som en nypolerad kopparkittel i pannan. För även om jag blir matt i ansiktet av svart slipdamm, så tror jag att jag föredrar nåt som har lite mer samma färg som mitt ansikte.

Haha, ni är för roliga! Nu har ni plockat på så många tant poäng så jag har tappat räkningen!! Mineralmakeup ÄR bra tycker jag. Man känner sig inte sminkad, det blir jämnt o fint, huden mår bra av den och sminket sitter länge. Jag fick en allergisk reaktion efter provmakeupen på FACE före bröllopet, så jag gick till ett ställe som använder mineralmakeup. Jag blev nöjd med resultatet och det bästa av allt, det kändes inte som en mask i ansiktet (som det gjorde med FACE ). Jag vill gärna ha lite tårta! :-P
  • Heloise

Är man tantsjuk om man sitter och tycker att Måns är väldigt gullig?
    Funderat på mineralsmink men inte kommit längre än så, jag sminkar mig nästan aldrig, pundarna på jobbet bryr sig ju inte så mkt

Drick lite bubbel och käka en bit tårta åt mig!

• Daa

Nu ska jag umgås litegrann med maken, tänkte jag.

Önskar er en trevlig fredagkväll.

• didis
    Heloise skrev 2009-03-20 21:00:31 följande:
    Drick lite bubbel och käka en bit tårta åt mig!
    *Blandar ut lite tårta i skumpa åt dig i smyg så du kan dricka det som shake*

Vilken Måns förresten?? *har nog druckit för mycket skumpa i kväll*
  • Troll1

Didis: Jag tror han kallas för Måns Semlaröv av en del, men heter väl Zemmerlöv eller nå´t? Vad säger din man om att du häckar med glaset vid datorn?

Daa: Jag blir inte glansig direkt, är mer torr i huden. Jag vet många som tycker det dämpar det glansiga (i ansiktet alltså )

Heloise skrev 2009-03-20 21:00:31 följande:
    Är man tantsjuk om man sitter och tycker att Måns är väldigt gullig?Funderat på mineralsmink men inte kommit längre än så, jag sminkar mig nästan aldrig, pundarna på jobbet bryr sig ju inte så mkt Drick lite bubbel och käka en bit tårta åt mig!
    Heloise: Var jobbar du? De kanske visst bryr sig om och blir lite uppiggade om du skaffar dig mineralsmink.
    Har du inga före o efterbilder på dig? Behöver inspiration. Det blir mest transpiration när jag tänker på min katastrofala viktuppgång...
  • passionsblomman

Jamen för bövelen: vad ÄR det för nå´t undrar jag ju???
    Vaddå mineraler???

Har de grävt upp grejorna ur marken eller vad vad vad?
    Jag gillar att sminka mig-när jag ids andan faller på och jag orkar, men sompåå mitt senaste jobb då man steg upp mitt i natten, då gick det ju fetbort.

• passionsblomman

Vilken Måns är det du sitter och gluttar på Heloise?

Och nej, för de där pundarna är det sannerligen inte lönt att anstränga sig!

Svar på tråden Tantvarning 3