• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Hej tanter!
    Har varit ute hela låååånga dagen.
    Sitter och läser vad för kul ni haft för er idag...

Just nu sitter jag som Passionsblomma och ser ut som ett ventelations uttag..... *gapar*

Only in the US ladies!!!
    Var det fånigaste jag läst på länge. Med tanke på att det är i USA som är så dj**la pryda när det gäller det mesta annat undrar jag om det här verkligen stämmer?

passionsblomman skrev 2009-03-20 21:46:42 följande:
    *sitter på mina egna händer för att verkligen hålla nere armarna, med ett fågelholksliknande ansiktsuttryck* Det var nog bland det dummaste jag har läst...på ett tag.
  • TinkerBelle

God morogn tanter! Hela helgen kommer jag vara solo allena.
    Barnen är hos sin far och m2b är bortrest.
    Blev dock väckt av ett barn som kom hem och hämtade bortglömd innebandy utrustning.

Så idag får vi se vad jag roar mig med.
    Eftersom vädret är fint kan det ju tänkas bli en lång promenad.

• Troll1

Godermorgon!

didis skrev 2009-03-20 21:40:22 följande:
    Skall tipsa honom om det!! Måste bara, i min tur, tipsa om en mycket konstig artikel jag läste... www.expressen.se/sex/1.1505138/tabu-orgasmen-...herregud - skall man inte ens få föda barn utan att få dåligt samvete över att man inte fick orgasm??? *ni som tyckte det var erotiskt att föda barn - räck upp en arm!!*
    Den artikeln kommenterade jag i tidningen (Kanske GT). Jag blev så förb... när jag läste det. Så j...a dumt!!

Ska spana in Pantertantens blogg noggrant under dagen. Jag läste bara om böjelsen nu och blev först lite orolig (se ovan), men förstod att det var smaksatt kloakvatten. Så nu kan jag slappna av igen.
    Testa det ihop med Cambridge mintchoklad så blir nog kvällen en höjdare.
  • MulleNuh

hej tanter.. Jag tittar in lite snabbt här från norrköping (där dom pratar så roligt )

• TinkerBelle

F*n jag hade ju kunnat följa med dig istället för sitta här och häcka själv framför datorn!
    Sen hade didis kunnat komma ner till "fabriken" så hade vi kunnat ha "mini" tantträff!

MulleNuh skrev 2009-03-21 09:38:31 följande:
    hej tanter.. Jag tittar in lite snabbt här från norrköping (där dom pratar så roligt )
  • Im yours

Tack snälla ni för alla värmande och tröstande ord! Det känns inget vidare att de ska skära i mb2.s hjärta. Men som sagt, han befinner sig hos skickliga läkare etc.

Orgasm vid barnafödande, stackars alla blivande mammor, så mycket dumt man försöker tuta i folk.

Skickar massor av kramar. Jag väljer att ha en lugn skön helg.

• passionsblomman

Åååååå vad det är skitigt/stökigt/rörigt/fullproppat och DAMMIGT här!!!

Jag får psykbryt... var jag än börjar sortera kör det ihop sig för vi har ju intenstans att göra AV alla papper och pinaler.

Så går sonen och gnäller att det är tråååkigt-vi har ena bilen på verkstad och den andra står i väntan på motorrenoveringen, och sambon har lånebilen såklart då han ju jobbar, så vi tar oss liksom ingenstans-vilket är lika bra, för vi har ändå inga pengar att hitta på saker för.

Iallafall, så fick jag spelet och gastade åt min son och undrade om han trodde JAG tyckte det var så jävla roligt härhemma i röran då och när han bara klagar...

Så, nu måste jag be honom om förlåtelse föer mitt PMS-betende när han vaknar, (han somnade här på soffan en stund)

Usch! Jag såg lite på bygglov medan jag plockade lite här...kan de inte komma och bygga ett lite större hus åt mig med???

• TinkerBelle

Passionsblomman upp med humöret! Vet hur kämpit det är när det känns som man bara flyttar runt skräpet.
    *Massa kramar*

Min m2b älskar att åka till sopptippen.
    Så jag sorterar för glatta livet. Slänger i svarta säckar och han kör dem på störtt...

• passionsblomman

Det älskar inte min, och inte att sortera eller städa heller...men på måndag ska jag tvinga honom...

TinkerBelle skrev 2009-03-21 14:06:31 följande:
    Passionsblomman upp med humöret! Vet hur kämpit det är när det känns som man bara flyttar runt skräpet.*Massa kramar*Min m2b älskar att åka till sopptippen. Så jag sorterar för glatta livet. Slänger i svarta säckar och han kör dem på störtt...
Svar på tråden Tantvarning 3