• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Okej, då låter jag väl bli att vara orolig riktigt än då...

ja en dag i taget kör de ju på AA, hihi, så det är ju en beprövad metod.

Jag skulle nog ha blivit ett monster och varit smal men lämnad nu tror jag, för jag BEHÖVER ÄTA!!! annars blir jag inte snäll...

Heloise skrev 2009-03-20 14:17:38 följande:
    Bli inte orolig folk lever på bara pulver i månader Jag mår kanonbra, kanske ngt vass i humöret när jag känner mat lukt, men den mesta hungern botar jag med ett hett bad eller en powernap.Jag tar en dag i taget, vecka för vecka. Är oroliga att om ajg sätter upp mål så blir det så ouppnåeligt, och så kanske jag "fuskar" och då får självförtroendet sig en törn. Klarade jag i dag klarar jag imorron är mitt motto
  • Heloise

haha ja pansarnäven äter oxå pulver fast han äter ett mål mat om dagen( då jag låser in mig och badar)det är iaf kamp om vetepuffen på nätterna( kall man blir)och så men jag har liksom kommit över det där med att vara hungrig, låter knäppt men det är inte alls så farligt längre. Första dagarna var jag ett monster dock, och jag är fortfarande lättretad/lättrörd/ gråter mkt och gärna fast det gör jag ju jämt!

Didis så snygga som ni var så skulle jag säga att de där pizzorna antagligen åkte till gävle och satt sig på mitt arsel

• Soldemor

Im yours skrev 2009-03-19 20:48:40 följande:

Känns lite kymigt, Lasse ska opereras på tisdag. Vet att de är bra på hjärtoperationer på Sahlgrenska, men ändå. Han är ordentligt trött nu, min älskade. Men vid gott mod. Det är bara att be, och tro att allt går bra. Det känns iaf som att värsta paniken lagt sig, o vi fokuserar på en dag i taget. Tills det lugnar ner sig.Hoppas verkligen att du får jobbet. Jag har varit på jobbintervju, ang ett journalistjobb på en tidning. Men avvaktar en stund pga mb2 sjukdom. Jag kan ju fortsätta frilansa ett tag till, huvudsaken är att Lasse blir bra. Kramar till alla i tanttråden!
    Startar förbön omgående!!
  • MulleNuh

ja men hej då tanter! Ha en bra helg!

• Soldemor
    didis skrev 2009-03-20 11:51:20 följande:
    Åh det var RIKTIGA barnprogram det! Jag visade "vilse i pannkakan" och "fablernas värld" för mina barn - bara för att de skulle se vilken HEMSK uppväxt jag hade! Det var tider det när "anslagstavlan" var det enda tecknade programmet!
    Jag älskade Fablernas värld, säg inget ont om den! Morr!
  • passionsblomman

Didis har förövrigt en figur som vemomhelst skulle vilja ge henne lite däng för-det såg min sambo alldeles tydligt också så det är fler som skriver under... så ät du dina pizzor lilla frun! Du kan äta många många!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-03-20 12:26:34 följande:
    Raka vägen in i nostalgiskimret....
    Staffan och Bengt *Suckar drömmande* och fem myror!
  • Soldemor
    Heloise skrev 2009-03-20 13:57:26 följande:
    Ska ta en promenad i dag efter att jag har gått igenom bokföringen för kattklubben och gjort en databas, en härlig dag framför mig mao hahahaha kram på er
    Vilken kattklubb?
  • didis

Jag säger bara formande strumpbyxor!! Den figuren min dotter har är den jag fortfarande förväntar mig att se i spegeln - men *surprise* sådan är inte verkligheten!

Men fler pizzor lär det nog bli ändå

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:33:52 följande:
    Didis har förövrigt en figur som vemomhelst skulle vilja ge henne lite däng för-det såg min sambo alldeles tydligt också så det är fler som skriver under... så ät du dina pizzor lilla frun! Du kan äta många många!
Svar på tråden Tantvarning 3