• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

diz, så trist med din lön! Det är verkligen inte lätt att få för lite pengar. Jag vet inte hur du ska göra men ger dig en go tröstkram i alla fall.

MulleNuh, låter trevligt att åka och festa i Nkpg hoppas det blir kul!

Undrar hur det gått för passionsblomman?

didis, du är ju nygift, ska du verkligen jobba på lördagar då! trodde man bara skulle vara hemma o gosa men maken!

Jag har tvättat idag.
    Härligt med nytvättade kläder, men nu ligger de i hela huset och väntar på att tas reda på. En del hann inte ens torka i tvättstugan, sånt blir jag sur på!

Nu kära tanter, kramar till tusen!

• passionsblomman

Diz: vilket piss och skit!

Ha ha, trodde ni Party-Mulle skulle byta stad för att ÄTA??? skulle inte tror det!

Originalis, var tusan håller du hus? *inte sett på flera dar*

Ja, nu har jagvarit inne i sagda btik och sagt hej och frågat om hon kände igen mig. det gkorde hon. Det är hon själv som ska bli lite mamma-ledig framåt våren/sommaren.
    Hon var lite tveksam ifall de skulle försöka dra ut på det ända till Augusti. Det gör mig isåfall inget. Det är 75% och som sagt et vik. Hade Passat bra med att bli gravid själv då, tycker ni inte...

Jag ska maila henne mina uppgifter så får vi se. Fin butik var det iaf.

• TinkerBelle

Nyfiken - en butik på "ön" eller mera centralt inne i storstan?

passionsblomman skrev 2009-03-19 17:49:33 följande:
    Diz: vilket piss och skit! Ha ha, trodde ni Party-Mulle skulle byta stad för att ÄTA??? skulle inte tror det! Originalis, var tusan håller du hus? *inte sett på flera dar*Ja, nu har jagvarit inne i sagda btik och sagt hej och frågat om hon kände igen mig. det gkorde hon. Det är hon själv som ska bli lite mamma-ledig framåt våren/sommaren.Hon var lite tveksam ifall de skulle försöka dra ut på det ända till Augusti. Det gör mig isåfall inget. Det är 75% och som sagt et vik. Hade Passat bra med att bli gravid själv då, tycker ni inte... Jag ska maila henne mina uppgifter så får vi se. Fin butik var det iaf.
  • passionsblomman

Nej inte på ön. Jag säger inte var, ifall någon läser som man inte vill...JAG vill ju ha det jobbet!

TinkerBelle skrev 2009-03-19 17:53:46 följande:
    Nyfiken - en butik på "ön" eller mera centralt inne i storstan?
  • TinkerBelle

Håller tummarna! Se till skicka det där mailet och sälj in dig själv!

passionsblomman skrev 2009-03-19 18:01:40 följande:
    Nej inte på ön. Jag säger inte var, ifall någon läser som man inte vill...JAG vill ju ha det jobbet!
  • passionsblomman

Jajjamän, det ska jag!

Jag tror att min otroligt stora flexibilitet där vad gäller hennes möjligheter att styra startdatum är lite bra och att hon vet vem jag är lite.

TinkerBelle skrev 2009-03-19 18:36:25 följande:
    Håller tummarna! Se till skicka det där mailet och sälj in dig själv!
  • TinkerBelle

Absolut! Leta rätt på alla såna bra saker som gör dig "anställningsbar" (fint ord dem lär ut på TRR!)

passionsblomman skrev 2009-03-19 18:38:20 följande:
    Jajjamän, det ska jag! Jag tror att min otroligt stora flexibilitet där vad gäller hennes möjligheter att styra startdatum är lite bra och att hon vet vem jag är lite.
  • TinkerBelle

Trygghetsrådet=stiftelse som jobbar med omställningsstöd och finns på drygt 40 platser runtom i landet. Dem stöttar och coachar människor som har blivit uppsagda, under uppsägningstid och vis tid efter anställningens slut. Deras huvudmän är både Svenskt Näringsliv och PTK står dem står lika mycket på chefens som på de anställdas sida.

Oj! Låter som reklam.....

Svar på tråden Tantvarning 3