• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Hej, springer in och ut igen. Dottern vill ha mig NU!
    Jaså GR var SÅ gammal?! Det förklarar en del.

• passionsblomman

Didis har två alldeles underbara ungar, det syns lång väg och de håller tal och pratar med gäster och dansar med sin mamma och är huuuur söta och fina som helst. Bring the barnavårdsochnämnd on säger jag bara!

Jag intstämmer helt i det där med generationsgränserna Tinker!
    Det är helt gräsligt att det är så uppdelat i åldrar trecis allting i samhället!

• TinkerBelle

14-åriga sonen har precis fått sig en lektion i stickning.
    Dem håller på med det i syslöjden.
    Läraren hade i princip sprungit förbi, förklarat för fem stycken samtidigt och ack så illa det blivit...

Har full förståelse för den stackars läraren. Sonen satsar dock på lite mer än G och har hela eftermiddagen gått runt och grymtat om att det inte blir bra.
    Grymtade ännu mer när hans mamma tvingade bort han från datorn och dessutom tvingade honom att repa upp allt!!!

Hela 6 varv han vi med på en halvtimme.
    Blir nog bra bara han ger sig till tåls, men vi får ju itne glöma att det här med stickning går stick *asg* i stäv med hans tuffa image.

• MulleNuh
    didis skrev 2009-03-18 17:07:11 följande:
    Jaja, jag SKA lägga in fler i galleriet!!
  • Daa

Men va?
    Har jag missat ett tusenparty till? Det är bara att inse att jag ligger i ofas. Tror jag var på väg hem från jobbet den här gången... Nåja. Kanske nästa gång.

*skålar med kaffe, det närmaste som fanns till hands*

TinkerBelle skrev 2009-03-18 19:40:13 följande:
    vi får ju itne glöma att det här med stickning går stick *asg* i stäv med hans tuffa image.
  • Im yours

Gärna det blomman. Man måste ju bara älska arga snickarn, vilka projekt han kommer till!!

• MulleNuh

Smarrigt..
    Men jag sitter här med en tandskena och bleker tänderna.. Riktigt känner hur mitt tandkött fräts upp!!!

passionsblomman skrev 2009-03-18 20:31:54 följande:
    -Skål!vem vill ha nybakt brööööd?Det blev bra tillslut!
  • passionsblomman

Jag måste nog skaffa lite fler kanaler...jag har aldrig sett den där arga snickarn....

..fräter det Mulle? Ska det verkligen göra det????

Im yours skrev 2009-03-18 21:14:00 följande:

Gärna det blomman. Man måste ju bara älska arga snickarn, vilka projekt han kommer till!!
  • passionsblomman

Hörni, jag har sett en annons om ett jobb i en butik som jag troooor att jag hade kunnat tänka mig...imorgon tänker jag åka dit och säge hej och se om de känner igen mig och vad de säger...

Då måste ni hålla tummarna!

Nu går jag och lägger mig....

Svar på tråden Tantvarning 3