• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Oh my goodness!
    Trodde bara det var min m2b och hans camping polar som kommit på det där med minttu...
    Sist dem var på turne så blandade dem Minttu i chokladsåsen som dem hade till chokladmuffinsarna.
    Det gick lite vilt till den natten kan jag säga.
    Ena killen frös om fötterna men var för full för att förstå att stå i glöden efter elden är inte en bra idee.

Panzerfaust skrev 2009-03-18 15:32:46 följande:
    Kaffekask är väl sådär, testa varm choklad med Minttu det är som att bli full på after eight...
  • passionsblomman

TinkerBelle skrev 2009-03-18 15:56:09 följande:
    Oh my goodness!Trodde bara det var min m2b och hans camping polar som kommit på det där med minttu... Sist dem var på turne så blandade dem Minttu i chokladsåsen som dem hade till chokladmuffinsarna.Det gick lite vilt till den natten kan jag säga.Ena killen frös om fötterna men var för full för att förstå att stå i glöden efter elden är inte en bra idee.
  • Im yours

En strålande idé. Jag ställer mig gärna i allsångskön, med er kära vänner. Martin Stenmark, me like. Kask, eller varm choklad spelar ingen roland Handväska, o någon sorts hatt kanske.

Kan man göra T-shirts på nätet? Någon som vet.

Mulle; Ev dagisplats, låter som nått att tänka på.

• TinkerBelle

Hej hå! Nu har jag läst ikapp tror jag

Måste berätta för tanterna om min eftermiddag!
    Efter att ha ätit lunch med en fd kollega så bestämde jag mig för att kika in i en av de många bröllops affärerna i Stockholm med omnejd. Just den här ligger i en av de norra förorterna...
    Var liksom på vägen hem ändå också tänkte jag att det kanske kunde hjälpa mig i min obeslutsamhet att prova några kläningar till.

Gick in.
    Tog av mig skorna.
    Hörde röster någonstans innefrån lagret/köket?
    Satte mig ner i soffgruppen och började bläddra i en av de stora pärmarna med bilde. Gick vidare till nästa pärm.
    15 minuter senare - hör forfarande röster någonstans men inte en människa så långt ögat kan nå!
    Reser mig upp tittar på de kläningar som hänger framme. Konstaterar att just de klänningar jag är intreserade att prova finns inte. Inte heller någon snarlik.
    Ytterligare 5 min har gått och nu känner jag att nää ska nog gå här vill dem itne sälja något ändå.

Tur man är hederlig för det fanns massor av fina sker utan larm!!! Ingen hade märkt något det är jag helt säkerpå.

• passionsblomman

Tinkerbelle: Det var länge att vänta!!!

I´m yours: klart man kan! Det måste vi fixa. Ja, jag är då med på allsången! Vad man har i Thermosen bestämmer man väl själv, i sann bt-anda...

• Panzerfaust

Minttu är förädiskt :-P

Bad bartendern på en färja blanda något gott med Minttu en gång men gör aldrig om det, fick en dring med Minttu, Blå Curacao och sodavatten. Såg ut och smakade som kolsyrat munvatten.

• TinkerBelle

Passionsblomma: Först var det faktiskt skönt att inte bli anfallen, men när jag gått igenom både de gigantiska pärmarna dem hade så började jag faktiskt att fundera.

Panzerfaust: vi hade Minttu i ischokladen i julas. Tror att det är just komb mint+choklad som funkar.

Svar på tråden Tantvarning 3