• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Mjoo jag längtar mycket faktiskt.. Hon är nästan på dagen 1 år.. Zack var 1 år och 1 vecka när han började..

passionsblomman skrev 2009-03-18 14:38:04 följande:
    Ja? Det kanske är värt att lura lite på.. jag tycker du verkar längta till att börja jobba rätt mycket?Hur gammal är det Bella är mer exakt?
  • passionsblomman

Jamen då kanske ni ska ta en allvarlig funderare? Har du ngn tjänst att gå tillbaka till eller måste du hitta nytt?
    Du kunde ju jobba typ halvtid eller så till att börja med kanske?

• MulleNuh

ska ringa min chef o lyssna!

passionsblomman skrev 2009-03-18 14:43:00 följande:
    Jamen då kanske ni ska ta en allvarlig funderare? Har du ngn tjänst att gå tillbaka till eller måste du hitta nytt?Du kunde ju jobba typ halvtid eller så till att börja med kanske?
  • passionsblomman

Det tycker jag absolut du ska!

nu är det dags att gå en solskenspromenad...ses sen!

MulleNuh skrev 2009-03-18 14:48:23 följande:
    ska ringa min chef o lyssna!
  • didis

Mulle - av dina inlägg låter det som om du behöver jobba åtminstone deltid Kan man jobba deltid och vara mammaledig resten?

Passionsblomman - hade Ica rabatt på Allsång på Skansen också?? Då får vi köa hela natten så vi får sitta längst fram! Iförda t-shirtar, handväskor och termosar med kaffekask...

• MulleNuh

jo det tror jag att man kan!

didis skrev 2009-03-18 15:18:55 följande:
    Mulle - av dina inlägg låter det som om du behöver jobba åtminstone deltid Kan man jobba deltid och vara mammaledig resten?Passionsblomman - hade Ica rabatt på Allsång på Skansen också?? Då får vi köa hela natten så vi får sitta längst fram! Iförda t-shirtar, handväskor och termosar med kaffekask...
  • Panzerfaust
    Mulle - av dina inlägg låter det som om du behöver jobba åtminstone deltid Kan man jobba deltid och vara mammaledig resten?Passionsblomman - hade Ica rabatt på Allsång på Skansen också?? Då får vi köa hela natten så vi får sitta längst fram! Iförda t-shirtar, handväskor och termosar med kaffekask...
    Kaffekask är väl sådär, testa varm choklad med Minttu det är som att bli full på after eight...
  • TinkerBelle

Han är väl inte 35?
    Om jag mins rätt är han född 1966 så lägg på några or till.

Troll1 skrev 2009-03-18 10:23:35 följande:
    Didis: Åh, din stackare! Blev förvånad att Gordon R. bara är 35 (tror jag det var), med tanke på alla veck o rynkor som han har (stressat sig till.) Han skulle behöva träffa en kinesdoktor som kunde tyda alla ränder.
    Då får du leta länge efter Stenmarck (för han är väl med? annars strejkar jag)Vi får väl rösta fram vart vi ska träffas? Det återstår att se om alla kan också.Jag lägger min röst på................spänningen stiiiiger.....* Göteborg eller Sthm.
  • passionsblomman

Visst kan man det! dessutom har man fram till attt baret fyller år lagstadgad rätt att jobba 80%.
    Du kan ta ut f-penning hel halv 3/4 eller 1/4 av en dag tex.

Näää,inte på Skansen vad jag såg...man kanske skulle tipsa ica om det?
    Klart vi måste köa! Det är ju detsom är halva grejen. Jag skulle vilja se den som skulle hindra mig från att paxa bästa platserna!

Åh vilken rolig grej...jag vill jag vill jag vill!

• Panzerfaust

Om Gordon R är Ramsay (kocken) så är han 43.

Svar på tråden Tantvarning 3