• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden
    tonårsmorsa skrev 2009-03-18 00:31:39 följande:
    Nejdå lillabruden. Det är inte alla som sover än. Inbjudningar postade. Känns kanske som bröllopet närmar sig då?
    missade jag dig nu med? hahaha aja, får ursäkta mig med att jag trots allt jobbar

Nja, tycker väl inte att det känns mer eller mindre med att inbjudningarna är iväg, däremot när jag får mina skor tror jag
    det är snart 4månader kvar....så egentligen känns det långt bort ändå till bröllopet...hjälper kanske när det blir varmt på allvar igen
  • Daa

...men nu var det tomt här. Sitter och väntar, för det är inte riktigt dags att åka till bilprovningen än. Men snart!

Godmorgon, allesamman. Hoppas ni får en fin onsdag.

*tantkram*

• MulleNuh

Joo han har bytt dagis.. Har gått i 2,5 vecka nu.. Ja vi ska gå på bio med honom faktiskt! Det skulle han gilla..

Troll1 skrev 2009-03-17 23:20:47 följande:
    Ja, det stärker banden och jag har alltid tyckt det är mysigt också. Min son är vuxen nu, men jag vet att han uppskattat det.MulleNuh: Har han bytt dagis också? Det är inte konstigt att han är utagerande då. Ge honom lite tid... Gillar han BIO, bada etc? Gör ngt med honom utan lillsyrran. Önskar att du och Micke också kan få lite egentid!Hoppas inte jag låter som en "messerschmitter", man jag har varit där jag med. När min son var i den åldern var jag och hans pappa separerade (ett par år) och jag jobbade massor för att få det att gå ihop. Det var skit jobbigt rent ut sagt, men värst var det för honom trots allt.
  • TinkerBelle

God morgon tanter!
    Idag lysser solen till och med hos mig.
    Tyvärr bankar det i huvudet istället, men inget som en alvedon inte ska kunna fixa.

• MulleNuh

Ja men GUD vilket vääääder!!! Underbart!
    Va jobbigt med din skalle!

Idag ska jag ut och beställa bröllopstårta tänkte jag..

TinkerBelle skrev 2009-03-18 08:10:52 följande:
    God morgon tanter!Idag lysser solen till och med hos mig. Tyvärr bankar det i huvudet istället, men inget som en alvedon inte ska kunna fixa.
  • Im yours

Hej vänner!

Ord som beskriver tant Liz, i skrivande stund
    Nyvaknad, frukostsugen, sängliggande, glad, seriöst sommarlängtande, farmor.

Himlen är klarblå, och solen bör lyckas ta sig fram. Funderar på att ta bussen ner på stan. Men hjärtat skriker; promenad, friskluft, sol i ögonen.

Man bör lyssna på sitt hjärta. Må så gott!

• TinkerBelle

Åååååhhhhhhh!
    Den hade jag helt glömt bort.
    Skickar till min älskling genast!
    Han kommer inte hem förrän på söndag.

Im yours skrev 2009-03-18 08:20:04 följande:

Hej vänner!Ord som beskriver tant Liz, i skrivande stund Nyvaknad, frukostsugen, sängliggande, glad, seriöst sommarlängtande, farmor.Himlen är klarblå, och solen bör lyckas ta sig fram. Funderar på att ta bussen ner på stan. Men hjärtat skriker; promenad, friskluft, sol i ögonen. Man bör lyssna på sitt hjärta. Må så gott!www.youtube.com/watch
  • Troll1

Godmorgon alla vackra tanter! (Här skulle jag vilja lägga in en bild )

MulleNuh: Bio är mysigt! Jag gick själv med min 10 åriga dotter i lördags. Vi såg "Hundpensionatet". Det har kommit en ny "Pettson" film såg jag, de är så härliga. Köpte alla böckerna till sonen, hm får nog leta upp dem igen.

Hur har den nyblivna frun det då? www.tidningenhennes.se/ImageProvider/upload/tinymce/hs/70/brudpar__b370m.jpg

• didis

Jag är fortfarande utmattad (post-bröllops-syndrom) så jag missade både BT och Brad Pitt igår.

När jag vaknade till liv i soffan hade jag en hysteriskt hoppande Gordon Ramsey som pureade ärtor på TV och det var itne ett dugg upplyftande.

Klart vi skall få till en tantträff! Norrköping kanske inte ligger så dumt till ändå för Västkustarna? Och jag hakar på allt som ger en gratis t-shirtar!!

• MulleNuh

Jag ska till norrköping på lördag!

didis skrev 2009-03-18 09:31:57 följande:
    Jag är fortfarande utmattad (post-bröllops-syndrom) så jag missade både BT och Brad Pitt igår. När jag vaknade till liv i soffan hade jag en hysteriskt hoppande Gordon Ramsey som pureade ärtor på TV och det var itne ett dugg upplyftande. Klart vi skall få till en tantträff! Norrköping kanske inte ligger så dumt till ändå för Västkustarna? Och jag hakar på allt som ger en gratis t-shirtar!!
Svar på tråden Tantvarning 3