• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jag såg i erbjudandena som följer med ica-tidningen Buffé att ladies night kommer till Norrköping 3 oktober didis...DET vore väl nåt för tanterna...!
    Till Göteborg kommer den 17 oktober, Örebro 9+10 oktober(tanterna måste vara på i örebro, för det är bara där de är i två dagar...) och Sthlm 26 september...

Man kan gå på showen för 395 spänn ELLER köpa de luxe biljett som innebär bästa plats inkl fördrink och mingel i Ladies Lounge, varmrätt dessert kaffe och showen. då kostar det 795 kr och det är 100 kr rabatt mot vanliga priset.

Nog för att det är länge till oktober, men gu vad vi säkert skulle skratta!

• Im yours

Det låter jättekul. Har tänkt se den showen i flera år, men kommer liksom inte iväg

• Heloise

Jepp bara snusk shakes! -8.5 kg,

passionsblomman skrev 2009-03-17 13:41:31 följande:
    Åh FYYY! Vad DUKTIG du är!!!Äter du BARA de där shakesen nu?????
  • MulleNuh

Suck.. Nu har Zacks flytt-attack kommit. Han är HELT rabiat, olydig och HEMKST jobbig nu! ALLT han gör är att bråka, trots aoch skrika!!

• TinkerBelle

Hur gammal är han?

MulleNuh skrev 2009-03-17 18:24:56 följande:
    Suck.. Nu har Zacks flytt-attack kommit. Han är HELT rabiat, olydig och HEMKST jobbig nu! ALLT han gör är att bråka, trots aoch skrika!!
  • MulleNuh

4 år

TinkerBelle skrev 2009-03-17 18:53:31 följande:
    Hur gammal är han?
  • Daa

Ja! Heloises hund är tillbaka!

Sympatimorrar jag också, för er som måste bråka med byråkratin.

Vilken klänning, TinkerBelle, förstår att du är såld. Kan tyvärr inte heller hjälpa dig. När jag köpte min hade jag inte en aning om vad kinaklänning var för någonting. Reflekterade inte ens över att man kunde köpa alls utan att gå via någon affär. Det gick ganska fort.

• tonårsmorsa

Hej alla. Nu är jag hemma från skolan igen. Parkerar i soffan med datan i knät.

TinkerBelle: Den klänningen var ursnygg. Kan tyvärr inte uttala mig om kvalitet på kinaklänningar. Däremot är jag lite fundersam till hur passformen blir när man inte får prova innan klänningen sys helt klar. För mig skulle det inte alls funka eftersom jag inte har två mått på kroppen som överensstämmer med varandra, så jag ska höra med sömmerska här vad det kan kosta. Av de kinaklänningar jag sett på bild har jag också ofta reagerat över att jag inte tycker de suttit så snyggt.

MulleNuh: Finns det någon möjlighet för dig och Micka att få umgås bara med Zack ibland? En rabiat, olydig och HEMSKT jobbig 4-åring är nog egentligen bara en liten individ som vill ha uppmärksamhet.

Svar på tråden Tantvarning 3