• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Heloise, är du där? Jag såg att du hittat en annan klänning, men jag hittar ingen länk som funkar???

Förresten vill jag ha tillbaka din bild med hunden, som man blir så glad av! *tjatar och tigger och ber*

• TinkerBelle

Hoppas du sover gott!
    MulleNuh skrev 2009-03-16 22:31:26 följande:
    ett stenkast bort
  • tonårsmorsa

Jaha, då har man äntligen blivit klar med dagens (eller gårdagens) studier och fått iväg mailet. Sent? Nä, fullt normalt.

• Heloise

jag är här blomman!
    Ja ska lägga in bilden i galleriet Fast du vet jag kan ju ändra mig igen, börjar bli känd som bruden som inte kunde välja!
    vovven ja jag ska be L lägga in vovven igen

• lillabruden
    TinkerBelle skrev 2009-03-16 14:51:13 följande:
    Njaa.... ett glas cola motsvarar 15 bitar socker.blir en del motion om du ska förbränna det.Koffeinte är förmodligen det minst farliga.Light produkter innehåller inte socker, men skappar ett sötsug som oftast ökar din hunger. Inte direkt det man vill om man försöker dra ner på maten.Lagom är bäst och visst är det ok att festa till ibland, men om ni går på olika dieter släng utan cola flaskan så blir det lättare.
    Diet?! Vad är det!?!?!!
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-03-17 01:04:15 följande:
    VARFÖR har jag inte gått och klagt mig så här dags? Jag gäspar ju igen och igen!
    för att du satt o väntade fint på lilla mig som inte kom i tid dumma mig.....

hoppas ni alla sover göött! *sprider lite sleepy-dust över er så ni drömmer om Johnny Depp*

kramiz
Svar på tråden Tantvarning 3