• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Njaa.... ett glas cola motsvarar 15 bitar socker.
    blir en del motion om du ska förbränna det.
    Koffeinte är förmodligen det minst farliga.

Light produkter innehåller inte socker, men skappar ett sötsug som oftast ökar din hunger. Inte direkt det man vill om man försöker dra ner på maten.

Lagom är bäst och visst är det ok att festa till ibland, men om ni går på olika dieter släng utan cola flaskan så blir det lättare.

Soldemor skrev 2009-03-16 14:11:51 följande:
    Beror väl på hur man lever för övrigt! Alltid en fråga om intag och kontra förbränning. Vad gör man inte för sitt koffeinbehov? (nej, dricker inte kaffe och koffeintabletter - hur gott är det?)
  • Heloise

jag fick ett intressant samtal idag om ett potentiellt samarbete när det gäller min master uppsats, ska bli spännande att se vart det tar vägen.

• Heloise

jag fick ett intressant samtal idag om ett potentiellt samarbete när det gäller min masteruppsats, ska bli spännande att se vart det tar vägen.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-03-16 14:26:35 följande:
    Man går in i galleriet på didis sida!
    [/citat]
    Funkar inte! Är väl något hos mej som gör att jag inte kan komma in.
    TinkerBelle skrev 2009-03-16 14:51:13 följande:
    [citat]
    Njaa.... ett glas cola motsvarar 15 bitar socker.blir en del motion om du ska förbränna det.Koffeinte är förmodligen det minst farliga.Light produkter innehåller inte socker, men skappar ett sötsug som oftast ökar din hunger. Inte direkt det man vill om man försöker dra ner på maten.Lagom är bäst och visst är det ok att festa till ibland, men om ni går på olika dieter släng utan cola flaskan så blir det lättare.
    Här tränas det! 4-6 pass/vecka! Sedan kan man ju välja vad man vill stoppa i sig. Finns nog det som är betydligt farligare än cola...
  • Soldemor

Titta, Passionis, jag blev plötsligt en del av ditt citat! Det är ju det jag säger, jag är en hacker av högsta klass! Klarar inte ens att få med ett citat på ett korrekt sätt!

• didis

Soldemor: är det bara mitt galleri du är utstängd från? Jag lovar att jag inte lagt in något hinder för just dig!!

• passionsblomman

Ååååå jag önskar man kunde tanka in alla instruktionsböcker till alla kameror, telefoner och dvd-speöare med mera rätt in i skallen ´ba! Jag VET att när jag filmade lite under vigseln, då lyste en lampa på kameran...vart FAN har lampan gömt sig nu då och avrför lyste den inte när jag fimade brudvalsen????
    Didis, har något av mina bildproppade meddelanden kommit fram?

Usch, jag tappar mitt tålamod med den teknink jag inte behärskar.....

• Troll1

Åhhhh, ni skriver så jag hinner inte meeed! Min lilla är fortfarande hemma och ni ska veta att jag inte kan sitta vid datorn då...
    Hittade mig själv på nätet: s158.photobucket.com/albums/t114/Mammamu/&current=FrnUllika17februari.gif
    Hoppas det är rätt bild nu.

Alltså vårt bröllop känns så avlägset och jag undrar om det ens har hänt?! Så konstigt! Blir nästan lite lipig när jag tänker på det idag, Har jag blivit senil??

Didis: Ska ni åka på bröllopsresa? Har kanske missat ngt inlägg...
    Kram alla goa tanter. Vi ses i GÔTET!

• didis
    passionsblomman skrev 2009-03-16 15:10:20 följande:
    Didis, har något av mina bildproppade meddelanden kommit fram?
    Inte än, men jag väntar otåligt! Vet ju att du knäppte en himla massa kort!

Troll1: eftersom min plan fortfarande är att stänga min praktik under maj fortsätter jag att jobba fram tills dess. Ärligt talat har vi inte hunnit planera så långt fram i tiden än
  • MulleNuh

Hej tanter!!

Vill ni se lite Åsa-humor??

hahahahah

Svar på tråden Tantvarning 3