• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Det är nog varning för omgivningen om vi alla skulle träffas. Orkanvarning, minst!

• tonårsmorsa

Vad jag förstått är vi rätt många Stockholmstanter, så det borde väl gå att ordna ett litet tantpartaj i alla fall.

passionsblomman skrev 2009-03-15 22:55:19 följande:
    Åh, det hade varit så himla roligt att ha ett redigt tantpartaj!Jag blir glad bara jag tänker på hur roligt vi skulle ha!
  • passionsblomman

Ja, här har det partajats bra precis så mycket som den här tanten pallade med-fötterna mina damer ... fötterna....
    så det är väl bästa att ta och lägga sig för imorgon ska det ju skjutsas till skolan och sådant igen.

Meeer partaj åt tanterna! Orkanvarning utfärdas!

• Im yours

Ojdå, hörde jag ordet tantpartaj Jag kommer apselut!!!!
    Från Örebro går det massor av tåg, och bussar till huvudstaden.

Ja,jädrars vad kul det skulle vara att träffa er allihopa.

Vad kul att höra blomman. Kan du åtminstone berätta hur buketten såg ut,nyfiken i en strut det är jag det

• passionsblomman

Den ser inte ut som en bukett...eller, den är rätt ovanlig....

Det är massor av elegansnejlikor som klippts av och trätts på Steelgrass och så Vita pärlhyaciter och lite fina band och guldig ståltråd och guldiga nålar...

Detta utgör liksom ett fall som är lite som nen ...tja -blomsterkvast kan man faktiskt för en gångs skull säga!

Det var många som sa att den passade henne och hennes stil som handsken och både brud och brudgum sa att de tyckte om den...*andas ut*

Den är inte så lätt att förklara märker jag...

Im yours skrev 2009-03-15 23:33:58 följande:

Ojdå, hörde jag ordet tantpartaj Jag kommer apselut!!!!Från Örebro går det massor av tåg, och bussar till huvudstaden.Ja,jädrars vad kul det skulle vara att träffa er allihopa. Vad kul att höra blomman. Kan du åtminstone berätta hur buketten såg ut,nyfiken i en strut det är jag det
  • Im yours

Oki, bra försök. Den kommer väl på bild antar jag.

Här borde det oxå sovas. Nattinatt till alla.

• Daa

Godmorgon alla tanter! *strålar morgonpiggt mot alla (eller kanske inte... )*

Tänkte bara säga hej innan jag drar iväg till tandläkaren.

Stort grattis till Didis.

• didis

HEEEJ ALLIHOPA!!

Efter att knappt ha sovit på 2 dygn är jag här igen, nygift och allt!

Faktiskt blev det ganska precis som vi tänkt oss, bara att allt gick för snabbt!

Under vigseln var jag så nervös att hela ansiktet och öronen var illröda - det blir snygga bröllopsfoton!

Buketten fick jag massor med komplimanger för, alla tyckte den var otroligt både vacker och välarbetad. Utan en galen florist som vän hade jag aldrig kommit på tanken att brudbuketter ens kan se ut så!

Väldigt konstigt också att träffa passonis i verkligheten. Folk trodde jag skojade när jag sa att vi träffades första gången kl 15 samma dag som bröllopet

Bilder kommer!!

• MulleNuh

haha va underbart!!
    Grattis Fru Didis!!!!!!

Ska bli himla skoj att få se lite bilder!!

didis skrev 2009-03-16 08:16:41 följande:
    HEEEJ ALLIHOPA!!Efter att knappt ha sovit på 2 dygn är jag här igen, nygift och allt!Faktiskt blev det ganska precis som vi tänkt oss, bara att allt gick för snabbt!Under vigseln var jag så nervös att hela ansiktet och öronen var illröda - det blir snygga bröllopsfoton! Buketten fick jag massor med komplimanger för, alla tyckte den var otroligt både vacker och välarbetad. Utan en galen florist som vän hade jag aldrig kommit på tanken att brudbuketter ens kan se ut så!Väldigt konstigt också att träffa passonis i verkligheten. Folk trodde jag skojade när jag sa att vi träffades första gången kl 15 samma dag som bröllopet Bilder kommer!!
  • didis

EN bild, där man ser buketten finns i galleriet.

Vi skall försöka få in bilderna från alla som fotade under dagen så mer komme!r.

MulleNuh skrev 2009-03-16 08:28:09 följande:
    haha va underbart!!Grattis Fru Didis!!!!!!Ska bli himla skoj att få se lite bilder!!
Svar på tråden Tantvarning 3