• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Orginalrosen; Vilken trevlig söndagsförmiddag. Kommer gärna och gör dig sällskap

Väntar oxå på bröllopsnyheter.

Cy soon.

• Originalrosen

Im yours,

Ta en bulle så häller jag upp lite kaffe åt dig! Sätt dig du i gungstolen framför elden, det är bara att schasa ned katten.

• TinkerBelle

*Suck* Ni har det bra ni! Sitter i en sunkig innebandy hall med luft som förmodligen skulle få arbetsmiljöinspektionen att storkna...
    Förvisso är jag förkyld, men fy vad lite syre det är.

Originalrosen skrev 2009-03-15 09:18:55 följande:
    Im yours,Ta en bulle så häller jag upp lite kaffe åt dig! Sätt dig du i gungstolen framför elden, det är bara att schasa ned katten.
  • Originalrosen

TinkerBelle, du behöver verkligen lite uppmuntran! Fy sjutton, det låter inte kul med tji syre, bara svett.

Här, ta en kopp kaffe, en kaka av varje sort och en syremask!

• TinkerBelle

Tack Orginalrosen behövdes!

Idag går det inget bra.
    Tyvärr kör dem med fast kedjor och en av kedjorna är svagare än de andra. När dem är på plan kommer alla målen.
    Stakars målvakt han kan itne göra allt och det kan inte vara kul när fem polar bara står och stirra när motståndarna skottar in mål. *suck*.
    Synd efter som resten av laget kämpar.

• Originalrosen

TinkerBelle,
    Jag tillhör de där som gillar att spela bandy men som inte står ut med att titta på det. Nåja, har inte spelat på många år nu - men du förstår säkert.

• TinkerBelle

Hehehe!
    Jag har inte mycket val än att titta.
    Synd bara att tre grabar kan få förstöra för ett helt lag, men tyvärr är det så det är och när den kedjan står över så vinner dem eller spelar oavgjort...

Originalrosen skrev 2009-03-15 10:48:57 följande:
    TinkerBelle,Jag tillhör de där som gillar att spela bandy men som inte står ut med att titta på det. Nåja, har inte spelat på många år nu - men du förstår säkert.
  • Originalrosen

Undrar just hur det skulle se ut om jag satte på mig grillor och gav mig ut på isen? *gapskrattar*

Det skulle vara en syn för gudarna!
  • Heloise

hej hopp!
    Hoppas allt är bra det låter som en härlig söndag rosen, Tinker belle hoppas det går bättre!

Jag har hittat min klänning, jag har sagt det förut men nu är jag banne mig 100 säker, det är det positiva det negativa är att det 1 är en pronovia och 2 den passar inte badbollar! Men som tur ä kan man ju sy upp och banta skönt att ddet finns lösningar på det mesta!
    Väntar med spänning på att höra hur det var igår, under tiden roar jag mig med att jobba
    kramkram

• TinkerBelle

Jag hittade min klänning igår, eller jag blev säker på vad det är jag vill ha... En La Sposa!
    Eftersom jag inte har några problem med passformen så kan jag inte använda det som ett argument i den maktkamp som just nu pågår i mitt huvud. Förnuftet säger ju att man inte kan lägga ner så sjukt mycket pengar som dem i affären vill ha!

Buuuuuuuu

Heloise skrev 2009-03-15 11:39:29 följande:
    hej hopp!Hoppas allt är bra det låter som en härlig söndag rosen, Tinker belle hoppas det går bättre!Jag har hittat min klänning, jag har sagt det förut men nu är jag banne mig 100 säker, det är det positiva det negativa är att det 1 är en pronovia och 2 den passar inte badbollar! Men som tur ä kan man ju sy upp och banta skönt att ddet finns lösningar på det mesta!Väntar med spänning på att höra hur det var igår, under tiden roar jag mig med att jobba kramkram
Svar på tråden Tantvarning 3