Sitter i soffan nu. Skulle gärna ta ett glas bubbel jag också! Har haft fullrulle idag bokstavligen talat:
09:00 Började med bandy för lillan.
10:15 Hem duscha unge.
10:50 Köra nummer två till bandymatch. (Tur allt är lokalt i dag!)
11:13 tåget till t-centralen (nu vet ni var i Sverige jag bor )
11:35 Lillan blir desperat kissnödig och blir tvungna att gå av 3 stationer för tidigt för att uppleta toalett?.
11:48 På nytt tåg, kommer att bli sen (grrrr).
11:55 På tunnelbana mot slutdestinationen.
12:05 Kliver in i första butiken vi planerat besöka.
Vi kom fem minuter före alla andra ? vilken tur! Det blev snudd kaotiskt med alla blivande brudar och all släkt som var med i släptåg?.
Snacka om tajming!
Provade sammanlagt 6 klänningar och mycket riktigt så var den klänning jag spanat in på nätet och i tidningar den jag föll för handlöst. Hittade ett alternativt, men båda kostar ar**l! *suckar*
I butik nummer två hittade vi klänning till min syster, som ska vara tärna. Hon är lite klurig så det var bara att slå till och beställa i rätt färg. Åtminstone en sak till att bocka av på listan så det var ju inte helt ogjort, men det känns lite deppigt ändå. 
tonårsmorsa skrev 2009-03-14 17:36:38 följande:
Tack så mycket, hade ju glömt ställa bubbel på kylning. Skål! Mysigt litet mingel. Undrar var de andra tanterna håller hus? Didis och Passionsblomman vet vi ju. Ja, och Mittiprick har väl fullt upp med sina gäster. Men de andra verkar ha missat att det är fest här ikväll.