• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Det händer konstiga saker i tanttråden. Didis ska skicka sina baciller till TinkerBelle. Och Heloises kilon verkar hamnat hos mig. Ingen som vet hur man skickar dem till de där magra modellerna några sidor tillbaka? De skulle behöva kilona bättre än jag.

Förlåt Heloise att jag klagar, men extrakilon är inte vad jag behöver just nu. Grattis i alla fall till dina framgångar.

Och lycka till med bröllopet Didis!

• lillabruden

sitter här nu med min välfyllda godispåse och är så nöjd så

idag ska inbjudningar postas
    ville bara be er titta i galleriet, jag hittade sån fin bård-tejp på bokia!! Klistret på kuvertet funkade inte men såååå vackert det blev!

när ni ändå håller på o skickar saker i tanttråden...skicka gärna en bra rulle me Johnny Depp, så jag kan njuta av min gottepåse ordentligt
    Nån som vill smaka?

• TinkerBelle

Kikade i galleriet på dina inbjudningskort ? super fina! Har du gjort dem själv?

Sen måste jag säga WOW vilket långt hår du har! En annan får vara tacksam om det växer ner till axlarna. Förstår att det är mycket jobb, men du har ju ändå valmöjligheten? nu blev jag avis.

Har min egen gottpåse att dela med barnen.
    Så njut du av din.

lillabruden skrev 2009-03-13 19:20:28 följande:
    idag ska inbjudningar postas ville bara be er titta i galleriet, jag hittade sån fin bård-tejp på bokia!! Klistret på kuvertet funkade inte men såååå vackert det blev!
  • Troll1

Inatt drömde jag om Gael Garcia Bernal.... Mmmmmmmmmmmmmm
    *Hoppsan!*

Duktigt Heloise! Fortfarande ren kur?

• passionsblomman

NU har jag tvättat, diskat , köpt en långkofta som jag tror blir ok , varit förbi Af, solat en liten gång, hämtat en amssa grejor i förrådet hos kollegan, hämtat sonen, ätit middag, kollat let´s dance medan jag gjorde brudbukett (herregud tänk om didis hatar den! ) och plockat iordning alla saker, typ kamera och så .Tom putsat mina stövlar!

Nu går jag occch lägger mig för nu får det vara NOG!
    Den där Nån får sparken!

• Heloise

mmm trevlig dröm
    Yepp ren kur so far so good, fast dag 6 och idag var lite dryga men hoppas det blir bättre imorron.
    Klart Didis tycker om buketten Blomman, gud så spännande!
    nattnatt

Troll1 skrev 2009-03-13 21:20:47 följande:
    Inatt drömde jag om Gael Garcia Bernal.... Mmmmmmmmmmmmmm*Hoppsan!*Duktigt Heloise! Fortfarande ren kur?
  • Im yours

Blomman; Jag skulle inte oroa mig för det. Ha så kul på festen, med nya långkoftan, sol i blick. Och på kropp, hmmmmmmm..... hur blev det där. Kanske man inte bör tvärvakna kl.03.00, och börja skriva inlägg

För övrigt är 10 pers inloggade här, och nu Man undrar vilka de andra är?? Kanske lillabruden, som jobbar, äter godis, o kollar in någon Jonny Deep- rulle.

Tonårsmorsa, nu då vi ändå skickar varann grejor. Jag skulle behöva sömnpulver, sånt som kommer farande tillsammans med, herr Blund.

Ja, vad ska jag göra nu? Aha,städa, diska, o tvätta.Vad roligt det ska bli! Men ojdå, har jag grannar som inte vill bli väckta. Jaha, då får denna omtalade någon göra det imorg

Konstigt det kan bli, då man skulle hinna fixa här hemma, då kan man inte. För att det är mitt i natten.
    (Usch det var nära ögot). // Liz

• Im yours

Inbjudningarna är jättefina!!!!! Bye the way

• Diz

Lycka till nu, hoppas allt går bra för didis och blomman idag. Tänker på er idag...

Lillabruden, jättefina inbjudningskort! Får väl hålla med Tinkerbelle, ditt hår är otroligt. Förvisso bara ca decimetern längre än mitt, men ditt verkar vara ungefär 10ggr så tjockt och i mycket bättre skick. Jag var jättenöjd med mitt hår, tills dess jag hade ammat ett tag, och tappade ca hälften (andra gången jag ammar på 3 år, andra gången hälften försvinner). Nu känns det bara som om jag har en tarm kvar.

• Originalrosen

*dricker kaffe*

Är ledig hela helgen och funderar på om jag ska göra någonting alls, eller inte? Den där "Någon" har inte skött sitt jobb här heller, såg just dammet på bordet där TV:n står - det går att skriva i det! Usch vad trött jag blev, plötsligt.

*skänker en tanke till Didis - och hennes vackra brudbuket också*

Önskar Didis all lycka idag och att tandfen vakar fint över hela dagen.

Svar på tråden Tantvarning 3