• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

I ett par kvällar har jag varit för trött för att ens sitta vid datorn utan har strandat i soffan istället. Tänk att det fortfarande finns filmer jag inte har sett! Igår kväll såg jag Matrix för första gången, himla märkligt att jag har missat att se den tidigare - det var ju tio år sedan den gjordes.

Nåväl, märklig film vad gäller storyn - och det gillade jag. Rikigt märkligt, när jag tänker efter.

• didis

Jag fattar inte detta - det är inte så att jag är buskablyg direkt men nu är jag så sjukt nervös som om jag var på väg till min egen avrättning! Pojkvännen (som hans släkt envisas med att jag måste säga ytterligare några timmar ) har skickat iväg mig till BT för jag bara stirrar runt.

Jag är ju en cool tant i vanliga fall! Hur kunde det blir så här???

Snart får jag en blackout och hela dagen försvinner i en grön dimma...

• Originalrosen

Didis, klokt av blivande släkten!

• TinkerBelle

Hallå där det kommer att gå super idag! Att du är nervös är ett tecken på att allt är som det ska.
    Lycka till nu och njuuuuut! Det här är er dag och inget kan gå fel för ni får varan.

Kram

didis skrev 2009-03-14 09:53:11 följande:
    Jag fattar inte detta - det är inte så att jag är buskablyg direkt men nu är jag så sjukt nervös som om jag var på väg till min egen avrättning! Pojkvännen (som hans släkt envisas med att jag måste säga ytterligare några timmar ) har skickat iväg mig till BT för jag bara stirrar runt.Jag är ju en cool tant i vanliga fall! Hur kunde det blir så här???Snart får jag en blackout och hela dagen försvinner i en grön dimma...
  • Originalrosen

Allvarligt talat, det vore supertrist om hela dagen blev en enda dimma. Om du kan lugna pulsen något och få bort det där stirriga i dig - så väntar lugnet och fina minnen. Jag var väldigt lugn hela vår bröllopsdag och kunde njuta och lägga ljud, dofter och bilder på minnet.

Jag önskar dig detsamma!

• didis

Tack allihopa!!

Snart skall jag in i duschen (men inte tvätta håret och absolut inget balsam!) för jag skall till frisören kl 12.

Jag lugnar nog ner mig vad det lider, det är verkligen olikt mig att stressa upp sig så! Bara vi kör i gång programmet blir det nog bättre. Sov helt kass i natt också, drömde att vi hade för lite vin och jag vet inte allt.

• TinkerBelle

Didis - en klunk champange? Inte för mycket dock för vi vill som sagt inte att du går in i dimman just idag.

• Originalrosen

Denna dag är verkligen Din och Din blivande - allt är för er två. Det är ju så otroligt fint att du bara kan njuta av det - hur skulle du kunna göra något annat?

Nyp dig i armen, öppna fönstret och tag ett djupt andetag - ända ned i magen. Slut ögonen ett par sekunder. Det brukar ge mig verkligheten tillbaka.

• Originalrosen

Didis, det kommer säkert att hända saker som du inte har planerat idag - det vore ju otäckt annars! Ja, och? Vad spelar det för roll, det är livet som är oberäkneligt!

Hur gick det med popcornmaskinen? Inte hann du med det?

• didis

Nej, tyvärr hann vi inte med någon popcornmaskin.

Tack för era peppningar! Nu känns det som om jag kommer att överleva i vilket fall...

Originalrosen skrev 2009-03-14 10:04:07 följande:
    Didis, det kommer säkert att hända saker som du inte har planerat idag - det vore ju otäckt annars! Ja, och? Vad spelar det för roll, det är livet som är oberäkneligt!Hur gick det med popcornmaskinen? Inte hann du med det?
Svar på tråden Tantvarning 3