• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Imponerad!

På Wikipedia står det redan att Malena Ernman vann melodifestivalen 2009!!! Några minuter efter, bara...

• MulleNuh

haha.. Coolt ju!

Originalrosen skrev 2009-03-14 22:08:42 följande:
    Imponerad!På Wikipedia står det redan att Malena Ernman vann melodifestivalen 2009!!! Några minuter efter, bara...
  • Herr Originalrosen
    Originalrosen skrev 2009-03-14 22:08:42 följande:
    Imponerad!På Wikipedia står det redan att Malena Ernman vann melodifestivalen 2009!!! Några minuter efter, bara...
    Riggat!
  • Im yours

Oj, oj. Jag är försenad, till festen.

Grattis MittiPrickBrud!!!!!!!!

Didis; Den här är till brudparet!

Nu bums i säng. Natti natt.

• lillabruden

Herr Originalrosen skrev 2009-03-14 22:12:32 följande:

Riggat!
    Precis exakt!
    Varför tror ni att Måns fick juryns röster?! Jo, för det farliga leendet hade erövrat Europa!! Riggat -Japp! För kan man inte showa med ett manligt charmigt leende så tar vi en blond, lagom tuttig skrikig tjej....

Jag ville Molly skulle vinna... *surar*
  • lillabruden
    didis skrev 2009-03-14 09:53:11 följande:
    Jag fattar inte detta - det är inte så att jag är buskablyg direkt men nu är jag så sjukt nervös som om jag var på väg till min egen avrättning! Pojkvännen (som hans släkt envisas med att jag måste säga ytterligare några timmar ) har skickat iväg mig till BT för jag bara stirrar runt.Jag är ju en cool tant i vanliga fall! Hur kunde det blir så här???Snart får jag en blackout och hela dagen försvinner i en grön dimma...
    du får berätta allt sen när du har tid!!!!! Lycka till och grattis!!!
  • lillabruden

tack för era komplemanger för inbjudningarna och mitt hår.... korten har jag beställt via en hemsida (finns i mina länkar) och dem blev perfekta för oss!
    Håret är väl tack vare generna antar jag...Mamma har också haft sånt hår och pappa har haft tjockt starkt hår så det blev väl en bra blandning
    Men efter bröllopet klipper jag mig ska ha axellångt då. Har ju aldrig haft det!!! Iallafall inte på 10år!
    Jag ska filma det och lägga ut det på youtube hade jag tänkt
    svansen som klipps ska skänkas till peruk makeri för cancersjuka barn

• Originalrosen

Lillabruden,
    Bra plan med håret och att det kommer till nytta på bästa sätt. Jag klippte mig kort igen och det var otroligt befriande. Främst detta att bara gå ur duschen, handdukstorka håret och skaka lite, en kvart senare är det torrt. Härligt - och en stor skillnad mot att gå hela dagen med fuktigt hår.

• Originalrosen

*bunkrar upp med klassiska tanttillbehör*

Framför mig står kaffepettern, bullfatet och sju sorters kakor på en bricka med spetsduk och en lite kristallvas med vita pärlhyaxinter i.

Ett korsord, filttofflor, och den virkade koftan ligger klart vid gungstolen. Katten spinner, veden i vedspisen sprakar till - och kärringen loggar in på BT!

Är så glad och redo för nyheter från gårdagens bröllop!

*häller upp en kopp kokkaffe, tar en bulle och börjar lösa korsordet*

Svar på tråden Tantvarning 3