• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Äntligen mulle. Vi fikar, och snackar lite under väntandet Klart Didis är superdupersnygg.

Ja ni, klänningar, och ringar. Jag har så många tankar i skallen ang hur det ska se ut............ såååååå ibland flippar jag ur

Någonting som faktiskt hjälper mig lite, är att kolla in bildgallerier hos olika fotografer. Jag tycker jag får en mer samlad bild av hela paketet, klänning, ring, blommor.

Vad du är duktig Heloise, 8 kg det är mycket.

Kram, kram tanterna

• Originalrosen

Har ätit gott, fast det var rester som var lite uppiffade - det funkar, det också!

Väntar ivrigt på rapport från helgens bröllop och jag håller inte med i talesättet "den som väntar på något gott...."! Vill veta NU!!

• Originalrosen

Kikar på kanal 3 så länge, ett program om bröllop så det får väl funka som substitut.

• TinkerBelle

Tittar också på 3:an. Evigt tacksam över att jag har kontrollen över vårat lilla bröllop!!!

Originalrosen skrev 2009-03-15 20:32:45 följande:
    Kikar på kanal 3 så länge, ett program om bröllop så det får väl funka som substitut.
  • MulleNuh

Jaaa jag tittar också!! Jag blir helt gråtmild och verkligen känner deras lycka och nervositet! Snart är det min tur!

Originalrosen skrev 2009-03-15 20:32:45 följande:
Svar på tråden Tantvarning 3