• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-03-16 11:35:09 följande:
    Åh, Soldemor. Varför inte soffa, godis och bra bok? Jo... jag är på jobbet. Men det är ganska trevligt det med. Och så gick jag igenom besiktningen hos tandläkaren, så nu kan jag vara nöjd
    Vad bra, då kan du med gott samvete ta godiset när du kommer hem!
  • Im yours

Soldemor; Ja, sjunka ner i soffan, med en bok. Det låter som ett himlabra måndagsbestyr Och minsann har jag inte en kardemummamuffin kvar sedan gårdagens bak. Härliga tider, strålande tider.

• passionsblomman

Ha ha ha! Din svärfar häll på att krama ihjäl min man eller i allafall fick han minst tre rediga skruvstädskramar, och jag med! och så sa han "det är alldeles fantastiskt det här" om och om igen!

Ja vad SYND med brödrostarna! Varför sa de inte till och tvingade er då!

Trollet: du har all anledning att vara avundsjuk, för så roligt har jag inte haft på länge! Faktiskt.
    fast ni VAR med på ett hörn och jag räknade upp er och sa att nu satt ni därhemma och korkade upp champange i cyberspace, fikade och hurrade-och det gjorde ni ju!

• didis

Visst var alla tanter med på ett hörn!

SÅ roligt att logga in i morse och läsa om att ni satt och skålade!

Svärfar var väl liite rund under fötterna mot slutet... Han gjorde någon konstig dans på huk samtidigt som han drog i sina hängslen fram och tillbaka...

• TinkerBelle

GRATTIS du nygifta!
    Den buketten passade klänning väääldigt bra.
    Snyggt och annorlund med dessutom.

didis skrev 2009-03-16 08:42:01 följande:
    EN bild, där man ser buketten finns i galleriet.Vi skall försöka få in bilderna från alla som fotade under dagen så mer komme!r.
  • TinkerBelle

Så lite så!

Jag borde kanske ha förstått att det var en annan kvinna som försökte trycka ner en kvinna.

Vi måste sluta göra sånt!!! Som ni andra säger hela tiden tanter hjälper alltid varandra.

Soldemor skrev 2009-03-16 08:54:41 följande:
    Det är en hon...och ung, så man hade väl hoppats på lite annan respons, men det sitter inte i åldern, tack för stödet!
  • Heloise

Stort varmt grattis Didis, ni var jättefina och buketten underbar! Jag vill inte bo i Gävle jag vill ha en blomman bukett jag med, hm har en kompis som jobbar som stins kanske kan skicka buketten på tåget eller nått

Det låter som om ni hade en fantastisk dag och kväll, jag tänkte på er hela lördagen

Blir lite gråtmild, det är så underbart med lyckliga människor!!!!!!

• TinkerBelle

För länge sedan när jag var ung så hade dem ett jättedisco mitt ute på Huskvarna slätten, i tre våningar....
    Vi kanske är för gammla nu i och för sig.

MulleNuh skrev 2009-03-16 10:29:55 följande:
    Tycker sthlm låter som en bra idé! Nää då.. Spelar väl inte så stor roll, men vad kan man göra i JÖNKÖPING!?
  • passionsblomman

Jag måste bara inflika att didis son vet vad ni heter, sedan förut alltså. Han har koll!...och både han och min son suckade liiiite när de insåg att sannolikheten inte var särsklilt stor att bt-tiden skulle vara över nu bara för att det blev bröllop...

ÅÅÅÅ jag har en bild på er här hela familjen och ni är så fiiiiina didis, jag vill visa ALLA, men lugn jag ska inte!
    *kopierar över från kameran till datorn för fullt*

Du får göra ett exklusivt undantag och visa alla tanterna i "starka bilder" under en kvart eller så ...

• didis

Sonen har stenkoll på BT! Han gick in redan igår (när jag inte hann) och kollade tantvarningstråden - han ville se om någon skrev någon hälsning (men logga in får han INTE!!).

Nu när mina dagar som egenföretagare verkar lida mot sitt slut kanske det inte gör så mycket om jag blir "offentlig" på BT. *hmm funderar*

Nu måste jg till jobbet och behandla 1 (en!) jourpatient, sedan kommer jag tillbaka!!

Svar på tråden Tantvarning 3