• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor
    didis skrev 2009-03-16 14:56:56 följande:
    Soldemor: är det bara mitt galleri du är utstängd från? Jag lovar att jag inte lagt in något hinder för just dig!!
    Vad jag vet så, men med tanke på vad som händer när jag härjar i cybervärlden, är det kanske bäst? Fast det hade varit roligt att se din så omtalade bukett!
  • didis

Passionsblomman lägger nog upp den i sitt galleri också!

Soldemor skrev 2009-03-16 15:26:41 följande:
    Vad jag vet så, men med tanke på vad som händer när jag härjar i cybervärlden, är det kanske bäst? Fast det hade varit roligt att se din så omtalade bukett!
  • tonårsmorsa

Min kosthållning ger allt utrymme för lite cola. De extrakilon jag försöker bli av med kommer sig mest av att jag haft en krånglande mage p.g.a. att jag äter för lite fibrer, dricker för lite, rör på mig för lite och äter allt för sällan. Så min "diet" går just nu ut på att träna mig till att äta var tredje timme(vilket jag vet att jag så väl behöver). Idag har jag t.ex. BARA missat lunchen med 2 1/2 timme . Har som mål att gå en promenad varje dag också, men just nu känns det som en jätteansträngning att bara gå utanför dörren.

TinkerBelle skrev 2009-03-16 13:56:18 följande:
    Tanter - cola i alla dess forme är av ondo!!!Nu håller jag inte reda vilka av er det är som försöker göra er av med kilon, men än sak är säker cola ska ni inte dicka. Framför allt inte light cola som ökar sötsuget och hungern.Hemsk uppfinning det där. Fräter dessutom på tänderna någe fruktansvärt.Känner mig som en riktig tant nu.
  • Panzerfaust
    TinkerBelle skrev 2009-03-16 13:56:18 följande:
    Tanter - cola i alla dess forme är av ondo!!!Nu håller jag inte reda vilka av er det är som försöker göra er av med kilon, men än sak är säker cola ska ni inte dicka. Framför allt inte light cola som ökar sötsuget och hungern.Hemsk uppfinning det där. Fräter dessutom på tänderna någe fruktansvärt.Känner mig som en riktig tant nu.
    Coca Cola är livets vatten! (en inställning som i kombination med lathet gjort att nu åker man på att banta).

Förkyld som satan, hungrig och trött samt att jag drunknar i jobb från högskolan för att inte tala om CSN som vill ha tillbaka 10 000. Livet leker.
  • MittiPrickBrud

Grattis kära tant didis! Jag trodde väl inte det var möjligt för en tant att se så strålande ut som det man kan ana sig till av ditt galleri!

Buketten ser fantastiskt ut och så avis man är på att du fått festa med en livs levande blomtant! Det vill jag med om det någonsin blir min tur!

Passion , grattis till ett lyckat arbete och en trevlig fest!

Jag vill jättegärna hänga på en tantträff om det blir av och lägger min röst på stockholmstrakten! Tänk så otroligt kul vi skulle ha!!!!!!

• MulleNuh

Ok Micke har precis gjort slut med mig för att han fick se min youtube länk som jag la in här! Med andra ord så tyckte han den var SÅÅÅ tråkig!! Och visst. Jag kan tänka mig att de allra flesta normala tycker. ALla utom jag!!!!

• passionsblomman

Hälsa honom att det är så det kan bli om man måste vara hemma med småbarn och blöjor för mycket....

MulleNuh skrev 2009-03-16 17:38:09 följande:
    Ok Micke har precis gjort slut med mig för att han fick se min youtube länk som jag la in här! Med andra ord så tyckte han den var SÅÅÅ tråkig!! Och visst. Jag kan tänka mig att de allra flesta normala tycker. ALla utom jag!!!!
  • didis

NU, Passionblomman, har jag fått en hel hög foton!!

Tackar så mycket!!

• didis

Jag kankse är lite blödig så här dagarna efter men jag är alldeles rörd av all uppvaktning här på BT!

Massor av inlägg både i gästbok och inbox och grattisar i flera trådar! Och tanter som skålar i champagne!

Om vi snabbar oss på med tantträffen har jag en del dricka över från i lördags...

• passionsblomman

Åh herregud vilken tur för jag håller på att få HJÄRNBLÖDNING av den jävla e-posten som inte ville fungera!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ganska många är kass, men NÅGRA är underbara av bilderna!

didis skrev 2009-03-16 17:52:00 följande:
    NU, Passionblomman, har jag fått en hel hög foton!!Tackar så mycket!!
Svar på tråden Tantvarning 3