• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    Heloise skrev 2009-03-17 13:36:45 följande:
    troll: dg 14 på ren kur so far so good!Jag ska fixa tillbaka vovven
    Ren kur?? Oj! Det fixade inte jag, mådde jättedåligt så konsulten "beordrade" mig att äta lite extra protein.
    Jag tycker du är värd en stooor bukett blommor!
  • Panzerfaust

Fixade inte heller ren kur, en hungrig Panzerfaust är en farlig Panzerfaust ;)

• MulleNuh

När jag käka nutrilette så klarade jag inte av att BARA äta den. Utan jag åt lite keso och makrill ibland. Skönt att få tugga på nåt ibland.

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-03-17 14:53:35 följande:
    När jag käka nutrilette så klarade jag inte av att BARA äta den. Utan jag åt lite keso och makrill ibland. Skönt att få tugga på nåt ibland.
    Jag åt ägg eller kalkonbröst.
  • Panzerfaust

Jag äter ett mål mat om dagen som jag komponerar själv med rätt mycket fett men lite kolhydrater, det funkar bra -10kg nu.

• didis

Fy bubblan vad jag blir imponerad över er karaktär! Själv hade jag aldrig fixat att inte få äta riktig mat.

Men så är jag hungrig 2 h efter att jag ätit också (mask i magen som åt upp min mat sa´ min mamma att jag hade när jag var barn och i så fall har inte maskarna försvunnit än!).

• MulleNuh

jo men blir man så där tokhungrig så får man dricka mycket vatten..

didis skrev 2009-03-17 15:05:22 följande:
    Fy bubblan vad jag blir imponerad över er karaktär! Själv hade jag aldrig fixat att inte få äta riktig mat.Men så är jag hungrig 2 h efter att jag ätit också (mask i magen som åt upp min mat sa´ min mamma att jag hade när jag var barn och i så fall har inte maskarna försvunnit än!).
  • passionsblomman

Men herregud! Nu har jag varit uppe vid brevlådan. trodde jag skulle hitta ett besked om att jag får mina a-kassepengar nu...NÄÄÄÄ ett brev att jag var avskriven och inte skulle få ersättning ALLS låg det där!!!

KUTADE hem och ringde och har nu suttit i telefonen medan en handläggare(en annan än den som skrev brevet) handlade mitt ärende PER TELEFON för att jag sa att jag ska ha det här utrett och jag ska ha de NU för det här suger!
    Så, nu har hon fixat och skrivit och räknat och grejat. Nu får jag mina första pengar, vilket är inklusive fucking KARENS, så det blir inte många stackars kronor kan jag säga...Och det här är pengar jag skulle haft i slutet av FEBRUARI senast!!!!

Vi ligger en hel månad back och NU får jag nya kassakort att fylla i som ju OCKSÅ blir sena om jag har otur. DESSUTOM har de fel på sitt DATASYSTEM!!!!!!!

UNDAR varför min sambo jobbar extra tills han börjar blöda näsblod!

Så, utbrottet färdigt. *sänker rösten och andas i en påse*

• TinkerBelle

Passionsblomman - jag säger bara ojoj!
    Är så glad över att inte behöva vara i din situation.
    Förvisso letar jag jobb, men är fortfarande anställd och har lön tills jag säger upp mig. Dessutom är jag arbetsbefriad så jag har det lyxigt värre *skäms lite*.....

• passionsblomman

Jämt jämt jämt blir det sådana här grejor när man ska ha med a-kassa, f-kassa eller föralldel CSN att göra Man får ju för bövelen magsår!

Inte konstigt att folk jobbar svart!

men, nu kom solen fram här iallafall. OCH hon som hjälpte mig var ju snäll. Men man ska ju inte behöva gasta"vi har ju ingen maaat" för att de ska fatta!

Jadu Tinkerbelle, DET var lite lyxigt faktiskt! Njut av det!

Svar på tråden Tantvarning 3