• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Mmm.. Men jag försöker verkligen vara en bra sambo! Men micke går bara runt och är missnöjd med ALLT hela tiden. Blir ju skitledsen då ju!

passionsblomman skrev 2009-03-17 07:51:45 följande:
    Å jag vet hur det där är...får man inte basbehoven tillgodosedda, så blir man inte rolig...Det vet nog de allra flesta småbarnsföräldrar skulle jag våga mig på att gissa!
  • passionsblomman

Men VAD är det han grumsar över då???
    Vad vill han ska vara annorlunda?

MulleNuh skrev 2009-03-17 09:17:03 följande:
    Mmm.. Men jag försöker verkligen vara en bra sambo! Men micke går bara runt och är missnöjd med ALLT hela tiden. Blir ju skitledsen då ju!
  • tonårsmorsa

Hej tanter!

Kikar bara in som hastigast. Ska plocka ihop grejer och sen iväg till skolan. Tittar in ikväll igen.

• didis

Finns det ingen i er närhet som kan avlasta dig o Micke lite?

Det låter som om ni behöver hitta tillbaka till varandra igen och få tillbaka den där mysiga nyförälskade känslan!

Bara sitta ner tillsammans, ni två, prata om annat än barnen och njuta lite av varandra.

MulleNuh skrev 2009-03-17 09:17:03 följande:
  • TinkerBelle

Morfar?
    Även om det bara är en timme eller två i veckan så kan det vara det ni behöver?

didis skrev 2009-03-17 11:54:47 följande:
    Finns det ingen i er närhet som kan avlasta dig o Micke lite? Det låter som om ni behöver hitta tillbaka till varandra igen och få tillbaka den där mysiga nyförälskade känslan!Bara sitta ner tillsammans, ni två, prata om annat än barnen och njuta lite av varandra.
  • Troll1

MulleNuh: Känner igen det där. Jag är hemma mkt med Lisa, som har varit sjuk länge och N. jobbar borta må- to kväll varje v. just nu. När han kommer hem så blir ju lillskruttan själaglad såklart, men vi två grufsar jättemkt. Inte roligt... jag vet inte varför egentligen. Vi blir iriterade på varandra, när vi borde vara glada att ses. Hmmm, lite minisemester hade suttit fint.
    Heloise: Hur går det med Cambridge? Jag är sur för jag har gått upp hela 7 (!!) kg sedan bröllopet. Dricker renande dryck, som förhoppningsvis gör ngt. Ghaaa, så dålig karaktär som jag har får man leta efter läääänge.
    Saknar också din underbara hund!
    Soldemor: Jaså, du gillade trollet jag hade förut bättre? Jag har tröttnat och behövde omväxling.
    Passionsblomman: Går du på uppåthormoner fortfarande (efter bröllopet)? Du har väl inte sovit mkt inatt?

• passionsblomman

Jaaaa eller nåt! Jag sitter här och är skiiiitseg och skulle somna om jag k´la mig ner. hade tänt pallra mig ut och gå en liten runda, åtminstone förbi brevlådan....men åååå vad det tar emot....

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-17 13:24:00 följande:
    Jaaaa eller nåt! Jag sitter här och är skiiiitseg och skulle somna om jag k´la mig ner. hade tänt pallra mig ut och gå en liten runda, åtminstone förbi brevlådan....men åååå vad det tar emot....
    Tror du behöver lite vila.
    Gick till lekparken i racerfart förut. När jag kom fram mådde jag illa. Snacka om grym kondis.
  • Heloise

troll: dg 14 på ren kur so far so good!
    Jag ska fixa tillbaka vovven

• passionsblomman

Åh FYYY! Vad DUKTIG du är!!!

Äter du BARA de där shakesen nu?????

Heloise skrev 2009-03-17 13:36:45 följande:
    troll: dg 14 på ren kur so far so good!Jag ska fixa tillbaka vovven
Svar på tråden Tantvarning 3