• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Troll1:
    Jo han lyckades allt göra mig lite ...förvånad där. (Tror jag slog hakan i golvet. )

• Troll1

Diz: "Angående träff, kom ihåg att vi stakkare med lååååååååångt till hufvudstaden kan behöva en lite längre förvarning, för att kunna boka biljett (och övertala ungarna att leva på nudlar i en månad)"
    Hahahaaa! Har glömt var du bor... teflonminnet!

Göteborg, Göteborg, Götebooorg! *Vrålar för mig själv*

• Troll1
    tonårsmorsa skrev 2009-03-17 22:29:04 följande:
    Troll1:Jo han lyckades allt göra mig lite ...förvånad där. (Tror jag slog hakan i golvet. )
    Du får knyta ett fint sidenband runt huvudet för att hålla upp hakan.
  • Im yours

Jag tar mitt pick, o pack och drar åt vilket håll som helst. Bestäm ni som har småbarn o.s.v. Jag kan när som..........

Det var länge sedan min son var 4 år. Men att försöka vara konsekvent, ge massor av kärlek brukar det ordna sig. Precis som någon sa, är det bra om man lyckas få lite ensamtid, tillsammans.

Samma sak gäller nu då Robin är 19

• tonårsmorsa

Jag hoppas bli fru i oktober, men vi har inte bestämt datum än. Vågar inte låsa upp mig, men är gärna med på en tantträff nu under våren. Finns ju inget som hindrar att det blir fler tantträffar.

Ekonomi, f-kassa, A-kassa, CSN - uppenbarligen inget roligt att tänka på. Usch och jag som ska till läkaren imorgon och hoppas få min sjukskrivning förlängd, vilket innebär att jag för första gången på (jag vet inte hur många år) ska försöka få pengar från f-kassan. Hoppas det ordnar sig för alla som har krångel.

• passionsblomman

Ja, och så håller jag med Mulle: det är klart han reagerar på att ha bytt dagis och bo på nytt ställe och allt! det är ju alldeles NYTT allt!

Förresten verkar det stämma in lite på Micke med...

Och Mulle, du börjar väl längta ut till arbetsliv och jobbarkompisar och så vid det här laget dessutom.
    Plus för lite ensam tid för er båda, plus för lite gemensam tid bara ni två....
    plus för lite sömn...

åååh, gú jag vet så väl......

Im yours skrev 2009-03-17 22:34:02 följande:

Jag tar mitt pick, o pack och drar åt vilket håll som helst. Bestäm ni som har småbarn o.s.v. Jag kan när som..........Det var länge sedan min son var 4 år. Men att försöka vara konsekvent, ge massor av kärlek brukar det ordna sig. Precis som någon sa, är det bra om man lyckas få lite ensamtid, tillsammans.Samma sak gäller nu då Robin är 19
  • tonårsmorsa

Det var länge sen mina var 4 år också, men jag har ersatt det med 22 st.

Im yours skrev 2009-03-17 22:34:02 följande:

Det var länge sedan min son var 4 år. Men att försöka vara konsekvent, ge massor av kärlek brukar det ordna sig. Precis som någon sa, är det bra om man lyckas få lite ensamtid, tillsammans.Samma sak gäller nu då Robin är 19
  • passionsblomman

HALLÅÅÅÅ!!! Det är en ung Brad Pitt i mitt vardagsrum! eller: han är på 1:an och det är från -97 så det är en väldigt oförstörd upplaga! .-D
    Harrison Ford är med också, men WHO CARES!!!

• TinkerBelle

Jag har jobbat som leverantör till f-kassan...
    Låt mig säga att dem har inte koll på den biten heller, men sura och dj**liga är dem som kunder också!

Är väldigt länge sedan jag hade med dem att göra som privatperson och då hade jag nog en väldans tur för den lilla tanten som hjälpte mig slog nog knut på sig själv för att få det att funka.

MittiPrickBrud skrev 2009-03-17 21:43:40 följande:
    oj jag är jättegärna med på en ladies night, gärna i örebro!Men är det inte lite länge att vänta med tantträff tills i höst!Jag kan tänka mig en första träff nu i vår eller på försommaren, och sen en återträff då vi kollar in gubbsen i ladies night...passionsblomma, jag hatara verkligen f-kassan. det är helt otroligt hur mycket de kan krångla och ställa till det f ör folk. jag har inte haft en enda kontakt med dem någonsin somn varit oproblematisk. Alltid kommer pengarna f örsent och alltid är det oklarheter om vad som gäller. den ena handen vet inte vad den andra gör. jag blir så uprörd att jag glömmer bort att skriva stor bokstav i början av meningarna!
  • tonårsmorsa

Jag kanske är konstig, men jag tycker nog att Harrison Ford är sexigare än Brad Pitt.

passionsblomman skrev 2009-03-17 22:45:13 följande:
    HALLÅÅÅÅ!!! Det är en ung Brad Pitt i mitt vardagsrum! eller: han är på 1:an och det är från -97 så det är en väldigt oförstörd upplaga! .-DHarrison Ford är med också, men WHO CARES!!!
Svar på tråden Tantvarning 3