• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Didis: Åh, din stackare! Blev förvånad att Gordon R. bara är 35 (tror jag det var), med tanke på alla veck o rynkor som han har (stressat sig till.) Han skulle behöva träffa en kinesdoktor som kunde tyda alla ränder.

MulleNuh skrev 2009-03-18 09:34:43 följande:
    Jag ska till norrköping på lördag!
    Då får du leta länge efter Stenmarck (för han är väl med? annars strejkar jag)

Vi får väl rösta fram vart vi ska träffas? Det återstår att se om alla kan också.

Jag lägger min röst på................spänningen stiiiiger.....

* Göteborg eller Sthm.
  • Daa

Äntligen blev det lunch. Som allt har trasslat idag.
    Ont i huvet av illaluktande ångor från diverse kemikalier.

Och så mantrat: "gör om!"

Men bilen gick igenom besiktningen iaf.

• passionsblomman

Klart att Stenmarck är med!

Nuuuu vet jag:
    Vi träffas och gör en Tant-AllsångPåSkansen en gång i sommar dvs Stockholm I Mitt Hjärtaaaaa och sedan tar vi Oktoberträffen på något av de andra plejsen, sedan bokar vi in nästa stad till våren/sommaren och så fortsätter vi så...Landet runt typ!

*hoppar av iver* Vi gör EGNA t-shirts med TANTVARNING på...
    ..och åker på TURNÉ!
    med er åker jag vart som helst!

Ica-tidningen är full av erbjudanden...de kanske kan sponsra oss-vi som troget drar våra kort...och tillslut skriver de om oss och så får vi vara med på ica reklamen på tv...*tankarna skenar*
    Det vore ju en skitrolig detalj om vi bokade in grejor för att de var med rabatt på ica-kortet...

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-03-17 22:45:13 följande:
    HALLÅÅÅÅ!!! Det är en ung Brad Pitt i mitt vardagsrum! eller: han är på 1:an och det är från -97 så det är en väldigt oförstörd upplaga! .-DHarrison Ford är med också, men WHO CARES!!!
    Jag - gillar HF väldigt mycket...
  • passionsblomman

Okej då! *sätter upp en bild på honom också då, över soffan*

Soldemor skrev 2009-03-18 13:39:10 följande:
    Jag - gillar HF väldigt mycket...
  • MulleNuh

haha gud va kul med tröjor!!!

passionsblomman skrev 2009-03-18 13:31:00 följande:
    Klart att Stenmarck är med! Nuuuu vet jag: Vi träffas och gör en Tant-AllsångPåSkansen en gång i sommar dvs Stockholm I Mitt Hjärtaaaaa och sedan tar vi Oktoberträffen på något av de andra plejsen, sedan bokar vi in nästa stad till våren/sommaren och så fortsätter vi så...Landet runt typ! *hoppar av iver* Vi gör EGNA t-shirts med TANTVARNING på.....och åker på TURNÉ!med er åker jag vart som helst! Ica-tidningen är full av erbjudanden...de kanske kan sponsra oss-vi som troget drar våra kort...och tillslut skriver de om oss och så får vi vara med på ica reklamen på tv...*tankarna skenar*Det vore ju en skitrolig detalj om vi bokade in grejor för att de var med rabatt på ica-kortet...
  • MulleNuh

Idag när jag hämtade Zack på dagis hände det nåt som fick mig att fundera!
    Det är en tjej som jobbar där på småbarnsavdelningen. Hon är otroligt kär i Bella och ska alltid springa fram och gulla när vi kommer. Nu frågade hon: men när ska du komma till oss då!?!?

Så jag svarade att det blir väl i början av augusti!

Oj varför så seeeent sa hon!!

Men det finns väl inga platser innan sa jag!?

Joo det finns faktiskt en plats nu!!!

Hmmmm jahaaaaaaaa sa jag!!
    Såå what to do???

• passionsblomman

Ja? Det kanske är värt att lura lite på.. jag tycker du verkar längta till att börja jobba rätt mycket?

Hur gammal är det Bella är mer exakt?

MulleNuh skrev 2009-03-18 14:31:44 följande:
    Idag när jag hämtade Zack på dagis hände det nåt som fick mig att fundera!Det är en tjej som jobbar där på småbarnsavdelningen. Hon är otroligt kär i Bella och ska alltid springa fram och gulla när vi kommer. Nu frågade hon: men när ska du komma till oss då!?!?Så jag svarade att det blir väl i början av augusti!Oj varför så seeeent sa hon!!Men det finns väl inga platser innan sa jag!?Joo det finns faktiskt en plats nu!!!Hmmmm jahaaaaaaaa sa jag!! Såå what to do???
Svar på tråden Tantvarning 3