• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Känns lite kymigt, Lasse ska opereras på tisdag. Vet att de är bra på hjärtoperationer på Sahlgrenska, men ändå. Han är ordentligt trött nu, min älskade. Men vid gott mod. Det är bara att be, och tro att allt går bra.

Det känns iaf som att värsta paniken lagt sig, o vi fokuserar på en dag i taget. Tills det lugnar ner sig.

Hoppas verkligen att du får jobbet. Jag har varit på jobbintervju, ang ett journalistjobb på en tidning. Men avvaktar en stund pga mb2 sjukdom. Jag kan ju fortsätta frilansa ett tag till, huvudsaken är att Lasse blir bra.

Kramar till alla i tanttråden!

• passionsblomman

Ooooh! Fy tusan vad läskigt1 Det är ändå HJÄRTAT vi snackar om nu!!! Ska tänka på er allt jag kan!

Jobba, det kan man alltid lösa på något vänster, det här är viktiga saker!

Im yours skrev 2009-03-19 20:48:40 följande:

Känns lite kymigt, Lasse ska opereras på tisdag. Vet att de är bra på hjärtoperationer på Sahlgrenska, men ändå. Han är ordentligt trött nu, min älskade. Men vid gott mod. Det är bara att be, och tro att allt går bra. Det känns iaf som att värsta paniken lagt sig, o vi fokuserar på en dag i taget. Tills det lugnar ner sig.Hoppas verkligen att du får jobbet. Jag har varit på jobbintervju, ang ett journalistjobb på en tidning. Men avvaktar en stund pga mb2 sjukdom. Jag kan ju fortsätta frilansa ett tag till, huvudsaken är att Lasse blir bra. Kramar till alla i tanttråden!
  • TinkerBelle

Åhh! Mina tankar är hos er! Ingen så stor operation är lätt.

Måånga kramar!!!

Im yours skrev 2009-03-19 20:48:40 följande:

Känns lite kymigt, Lasse ska opereras på tisdag. Vet att de är bra på hjärtoperationer på Sahlgrenska, men ändå. Han är ordentligt trött nu, min älskade. Men vid gott mod. Det är bara att be, och tro att allt går bra. Det känns iaf som att värsta paniken lagt sig, o vi fokuserar på en dag i taget. Tills det lugnar ner sig.Hoppas verkligen att du får jobbet. Jag har varit på jobbintervju, ang ett journalistjobb på en tidning. Men avvaktar en stund pga mb2 sjukdom. Jag kan ju fortsätta frilansa ett tag till, huvudsaken är att Lasse blir bra. Kramar till alla i tanttråden!
  • Troll1

I´m yours: Min mamma har gjort flera väldigt stora hjärtoperationer (Bla en MAZE operation) och det är just Sahlgrenska som har de bästa läk har jag förstått. Kram, vet hur det känns. Det blir bra!

Diz: Skulle tacka dig för att du är så snäll och hjälper oss med bilden. Du är verkligen duktig! Så läser jag att du har strul med lönen... Åhhh, så´nt är så tungt! Hoppas det reder sig. De måste verkligen säga rätt första gången och inte ändra på det viset! KRAM!

busigt.se/images/Blommor.jpg

Mulle: Du är ung som orkar festa så mkt, vänta bara... Ha så kul!!

Passionsblomman: Det jobbet blir ditt!

• MulleNuh

haha ja hur orkar jag detta festande 1 gång/halvår!"?

Troll1 skrev 2009-03-19 21:02:52 följande:
    I´m yours: Min mamma har gjort flera väldigt stora hjärtoperationer (Bla en MAZE operation) och det är just Sahlgrenska som har de bästa läk har jag förstått. Kram, vet hur det känns. Det blir bra! Diz: Skulle tacka dig för att du är så snäll och hjälper oss med bilden. Du är verkligen duktig! Så läser jag att du har strul med lönen... Åhhh, så´nt är så tungt! Hoppas det reder sig. De måste verkligen säga rätt första gången och inte ändra på det viset! KRAM!busigt.se/images/Blommor.jpgMulle: Du är ung som orkar festa så mkt, vänta bara... Ha så kul!! Passionsblomman: Det jobbet blir ditt!
  • Troll1
    MulleNuh skrev 2009-03-19 21:05:41 följande:
    Hallå där? Har jag varit härinne på tanttråden så länge? Tyckte inte det var längese´n sist. Håhåjaja, börjar nog bli gammal o senil...
  • tonårsmorsa

Passionsblomman: Jag håller tummarna. Visst ska jobbet bli ditt.

Im yours: Kramar och håller om. Det positiva är ju trots allt att läkarna hittat något och att de gör något åt det.

MulleNuh & Troll1: Tror det finns en definitionsskillnad där i ordet FESTA. För oss som närmar oss den aktningsvärda åldern 40 (eller för all del redan uppnått) innebär nog en flaska vin hemma i soffan värdens röjskiva. Själv har jag festat rejält i år. Har nog faktiskt hunnit med hela 2 glas vin sen nyår. Usch, jag har verkligen allvarliga alkoholproblem. Dricker alldeles för lite.

• TinkerBelle

Norrköping för tjyven!

(För er som kommer ihåg)

MulleNuh skrev 2009-03-19 21:05:41 följande:
  • Troll1

Tonårsmorsa: Haha! Vi är/var ganska duktiga (iallafall före lillskruttans ankomst) på att ha fester hemma till sent på nätterna, eller mornarana kanska man kan säga... Stora dottern är hos sin pappa varannan helg, så tidigare passade vi på. När jag blev gravid hösten-06 var det nästan som att åka in på torken.
    Orkar däremot inte gå ut på krogen längre. Gäsp!
    Tror du måste ta tag i dina alkoholproblem. Det lät inte bra det där... *s*

• tonårsmorsa

Mannen och jag bokade igår in en Ålandskryssning till mitten av april, så om en månad ska jag i alla fall få mer än en drink.

Troll1 skrev 2009-03-19 21:43:57 följande:
    Tonårsmorsa: Haha! Vi är/var ganska duktiga (iallafall före lillskruttans ankomst) på att ha fester hemma till sent på nätterna, eller mornarana kanska man kan säga... Stora dottern är hos sin pappa varannan helg, så tidigare passade vi på. När jag blev gravid hösten-06 var det nästan som att åka in på torken. Orkar däremot inte gå ut på krogen längre. Gäsp!Tror du måste ta tag i dina alkoholproblem. Det lät inte bra det där... *s*www.youtube.com/watch
    Har suttit på nätet och letat efter kakformar som ser ut som spöken. Tänk vad mycket annat kul man snubblar över då, som t.ex. dessa "pipparkakor":

www.bluebox.se/showinfo.asp

Kanske ska börja baka lite oftare.
Svar på tråden Tantvarning 3