• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Tack så mycket, den var god du.

Ja, man undrar verkligen vart vett, och sans tog vägen i modevärlden. Det värsta är att det är våra ungar som inbillas tro att idealkroppen ser ut så där. Vämjeligt Tvi, tvi, tvi!

• passionsblomman

TVI!

Mulle, vart tog du vägen? Hjälper inga kramar alls?

Im yours skrev 2009-03-04 22:26:54 följande:

Tack så mycket, den var god du.Ja, man undrar verkligen vart vett, och sans tog vägen i modevärlden. Det värsta är att det är våra ungar som inbillas tro att idealkroppen ser ut så där. Vämjeligt Tvi, tvi, tvi!
  • Heloise

Trollis jag vet itne om jag s.kulle säga att cambridge jordgubb var supergod men helt ok iaf
    Jag fick ett trevligt samtal idag, från min korkade barbie syrra från helvete.
    Hon ringde för att påminna mig om att jag borde bjuda hennes mamma dvs min pappas första fru :-O jag vart så himla ställd, men det är ju tur att man varit på rättegång och vet att man inte får visa sig sårbar utan jag frågade varför hennes mamma skulle komma som jag itne träffat/sett/pratat med vare sig i telefon eller irl skulle komma?? Jo därför att vi är släkt, blodsligt sätt hennes mammas blod rinner i hennes ådror och på nått sätt i mina fråga mig inte hur för det övergår mitt förstånd- Allt detta snack om familj och blodslig familj får mig att undrar om syrran tillhör ngn hemlig falang av Cosa Nostra, the Swedish bimbo fraction?
    Sen så följde 15 minuter av hot/ultimatum. Allt för att min syrra vill att hennes mamma ska komma på mitt bröllop. Till saken hör att min pappa lämnade henne för min 18 åriga mamma, kanske inte den snyggaste av skilsmässor, nä men det skulle ju vara trevligt. Syrrans mamma som tycker att min mamma är den största h***n som går i ett par skor( det var ju bara 35 år sen)

Jag ringde mamma som skrattade så att hon grinade och pappa som sa aldrig i helvete att jag ska dras med henne mer än nödvändigt och tja jag måste ju byta nummer nu. Jag trodde i min enfald att det var säkrare att ha henne i Florida men ack så ajg bedrog mig. Det finns mer att hämta för samtalet fortsatte iaf 30 min till men jag ska inte trötta ut er med det

• Heloise

vart lite excalterad där och glömde säga att ajg itne träffat henne sen syrra nr 2's bröllop för ganska precis 8 år sen, syrrornas mamma alltså

• passionsblomman

Ursäkta Heloise, men det där var så roligt skrivet att jag inte kan låta bli att garva...*ser den galna bimbosyrran framför mig'
    Berätta GÄRNA mer! *idel öra!*

• Troll1

Nämen lugna ner er nu med lite kattsång, se mitt inlägg ovan.

Heloise: Inte ens Hin håle (stavas?) själv kunde bestämma vilka VI skulle bjuda på VÅRT bröllop! Jag lovar dig att ingen ifrågasatte ngt heller. Herrejistanes, kan ni inte skicka ut ett annat datum och fel plats till dem? Typ 33/8 i Trösktorps kanotstuga eller så.
    Sicka ufon!

• Troll1

Förresten Cambridge jordgubbsshake gillar jag jättemkt! Konstigt nog, men jag kan bli sugen på den tom... SANT!

• Troll1

Den här var söt också:

Godnatt tanterna!

• Im yours

Precis, ge dem fel land, fel adress, och fel ort.

Usch sånt där är ju jobbigt

Hörni, var det inte någon här som var tvungen att dras med svärmor till New York, och någon föreslog att hon borde tappas bort over there, svärmodern alltså

Svar på tråden Tantvarning 3