• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Jag vill åsså va 30! Eller åtminstone 35! *springer o surar bakom gardinen*

• passionsblomman

*släpar ut dig från gardinen'
    Du som är så himla lagom gammal! Vi kan väl förtusan ordna en fest för oss ändå! utan att vi fyller yngre!

Förresten så tror jag att jag föddes uråldrig, och numera bara blir yngre, för jag var så himla ordentlig när jag var yngre.
    Det har gått över.

Troll1 skrev 2009-03-04 12:26:03 följande:
    Jag vill åsså va 30! Eller åtminstone 35! *springer o surar bakom gardinen*
  • Heloise

ojoj dubbelpost så här på förmiddagen!
    Jag vill helst vara 25 trollis

• Diz

Asså, slår ni på mig om jag säger att jag fyllde 27 för två veckor sen?

Visst får man la känna sig som en tant ändå? För det gör jag!

• passionsblomman

Vi slåss väl aldrig i tanttråden! GRATTIS om jag inte har sagt det! *sjunger ja må du leva allt jag kan*

Diz skrev 2009-03-04 12:53:51 följande:
    Asså, slår ni på mig om jag säger att jag fyllde 27 för två veckor sen? Visst får man la känna sig som en tant ändå? För det gör jag!
  • didis

När jag var i tonåren fick jag för mig att 23 var den perfekta åldern. Inte för ung, inte för gammal. Vem sjuttsingen vill vara 23 idag?? INTE JAG!!

Så här lite lagom 30+ *host host* är perfekt. Eller vad säger du passionsblomman, du är väl också 30+?

För övrigt passerade året jag var 23 utan att jag knappt tänkte på det, så så perfekt var det...

• MulleNuh

Jag tycker min nuvarande ålder är bra.. 30 år om 3,5 månad..
    Men jag är ööövertygad om att åldern 40 är minst lika bra...

didis skrev 2009-03-04 13:18:27 följande:
    När jag var i tonåren fick jag för mig att 23 var den perfekta åldern. Inte för ung, inte för gammal. Vem sjuttsingen vill vara 23 idag?? INTE JAG!!Så här lite lagom 30+ *host host* är perfekt. Eller vad säger du passionsblomman, du är väl också 30+? För övrigt passerade året jag var 23 utan att jag knappt tänkte på det, så så perfekt var det...
  • MulleNuh

Skulle absolut inte heller vilja vara 23 igen!

• didis

Det konstiga är att det blir bara bättre o bättre!

Hur skall det då bli när jag är 85??

MulleNuh skrev 2009-03-04 13:20:34 följande:
    Jag tycker min nuvarande ålder är bra.. 30 år om 3,5 månad..Men jag är ööövertygad om att åldern 40 är minst lika bra...
  • passionsblomman

Jag har glömt hur gammal jag är, men det börjar med en trea fortfarande tror jag...vadärdetförövrigtfördagidag???

didis skrev 2009-03-04 13:18:27 följande:
    När jag var i tonåren fick jag för mig att 23 var den perfekta åldern. Inte för ung, inte för gammal. Vem sjuttsingen vill vara 23 idag?? INTE JAG!!Så här lite lagom 30+ *host host* är perfekt. Eller vad säger du passionsblomman, du är väl också 30+? För övrigt passerade året jag var 23 utan att jag knappt tänkte på det, så så perfekt var det...
Svar på tråden Tantvarning 3