• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Hörrö! vad gör du nu då hela dagarna! Håller du på och möbla eller?

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:05:47 följande:
    Ohh hej.. Mår ni bra här inne??
  • MulleNuh

Ohh jag är i en jobbig downperiod. Känner mig som en fånge och får panik lite titt som tätt..

passionsblomman skrev 2009-03-03 21:14:15 följande:
    Hörrö! vad gör du nu då hela dagarna! Håller du på och möbla eller?
  • passionsblomman

Fånge! Ska jag komma och släppa ut dig!?

Vad? Är det så att du inte hunnit skola in Zack och så ska du möbla och har två barn samtidigt och Micke jobbar, eller är det nåt annat? Berätta!

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:15:37 följande:
    Ohh jag är i en jobbig downperiod. Känner mig som en fånge och får panik lite titt som tätt..
  • MulleNuh

Jo men det är väl allt som händer nu. Jag har båda ungarna. Försöker skola in Zack på dagis denna vecka. Ser ut som KAOS här hemma. Bella är såååå gnällig och missnöjd HELA tiden. Sover inte på nätterna. Jag får inte vara ensam 1 sekund.

Micke är irriterad hela tiden..

passionsblomman skrev 2009-03-03 21:17:32 följande:
    Fånge! Ska jag komma och släppa ut dig!?Vad? Är det så att du inte hunnit skola in Zack och så ska du möbla och har två barn samtidigt och Micke jobbar, eller är det nåt annat? Berätta!
  • Daa

Är det flyttkartongerna? De kan ta knäcken på vem som helst.

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:15:37 följande:
  • lillabruden

Skicka hit lillen Eller kanske åk på semester till Arlöv?
    Faaan vad jag vill hålla i en bebis....krama en bebis....pussa en bebis på kinden......jag vill JAG VILL!!!!!

Här är det stressigt över allt o inget....panik under utan som jag försöker ignorera. Jag får stressa ner efter mars månad!

kramkram

• Daa

Hmm. Förstår att du känner dig fångad...
    Skickar en liten kram såhär till kvällningen.

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:25:56 följande:
    Jo men det är väl allt som händer nu. Jag har båda ungarna. Försöker skola in Zack på dagis denna vecka. Ser ut som KAOS här hemma. Bella är såååå gnällig och missnöjd HELA tiden. Sover inte på nätterna. Jag får inte vara ensam 1 sekund. Micke är irriterad hela tiden..
  • MulleNuh

fy nu fick jag dåligt samvete. Jag VET ju hur mycket du längtar efter en bebis. Menar inte att gnälla på mina barn. Men det är bara så mycket nu med allt.
    Och så ska vi ju dessutom gifta oss om 3 månader! 3!!!!! Ghaaaaaa....

lillabruden skrev 2009-03-03 21:31:42 följande:
    Skicka hit lillen Eller kanske åk på semester till Arlöv? Faaan vad jag vill hålla i en bebis....krama en bebis....pussa en bebis på kinden......jag vill JAG VILL!!!!! Här är det stressigt över allt o inget....panik under utan som jag försöker ignorera. Jag får stressa ner efter mars månad!kramkram
  • passionsblomman

Ja, då vet jag PRECIS vad du menar! du behöver en paus gumman! Finns det ingen som kan vara barnvakt ett dygn eller iallafall en kväll? Så du får lite andrum?

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:25:56 följande:
    Jo men det är väl allt som händer nu. Jag har båda ungarna. Försöker skola in Zack på dagis denna vecka. Ser ut som KAOS här hemma. Bella är såååå gnällig och missnöjd HELA tiden. Sover inte på nätterna. Jag får inte vara ensam 1 sekund. Micke är irriterad hela tiden..
Svar på tråden Tantvarning 3