• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Halli, hallå.

Oj, vad säger man. Stressad supertant, med borttagna igelkottsnålar spurtar iväg för att rädda sin son.
    Vilket scoop.

Skämt åsido; Jag ska banne mig tvinga postkodmiljonären att komma till dig, blomman Because you´r worth it.

Lugnt här, ska ta hand om gårdagens jättedisk. Sova lite till. Japp, en liten promenad får det allt bli efter tuppluren.
    Som ni ser, Full tupp.

Kramar.

• passionsblomman

Ja, snälla kan du inte tvinga lite!!!
    Hm, jag behöver också diska...
    ..och ska promenera, tänkte jag. Tvätta lite vore nog bra med.

Jag ska börja snaaaart.

Im yours skrev 2009-03-03 10:53:35 följande:

Halli, hallå.Oj, vad säger man. Stressad supertant, med borttagna igelkottsnålar spurtar iväg för att rädda sin son. Vilket scoop. Skämt åsido; Jag ska banne mig tvinga postkodmiljonären att komma till dig, blomman Because you´r worth it.Lugnt här, ska ta hand om gårdagens jättedisk. Sova lite till. Japp, en liten promenad får det allt bli efter tuppluren.Som ni ser, Full tupp.Kramar.
  • Daa

Hejhej.

Tuff dag för dig igår, Passionsblomman. Du ger iaf ett stabilt intryck här i tanttråden. Tror att den stackars liftaren också tyckte att dagen hade varit sådär

Min dag har varit ganska bra hittills, förutom att jag blandade lite konstiga saker när jag skulle blanda så det blev konstigt i slutändan (på tal om konstigt... nog var den meningen lite konstig också). Det är bara att göra om. Men det blir imorgon.

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag alla tanterna, vad det än är ni tar er för.

• Troll1

Blev inte lifterskan rädd när helt plötsligt bilen "dog" i mörkret?? Jag menar, vem vet vad som döljer sig bakom ratten på en Mr Bean liknande bil.

• Daa

*undrar också*
    Troll1 skrev 2009-03-03 11:42:37 följande:
    Blev inte lifterskan rädd när helt plötsligt bilen "dog" i mörkret?? Jag menar, vem vet vad som döljer sig bakom ratten på en Mr Bean liknande bil.
  • passionsblomman

Jaså, så ser de ut: Jaha! Jag har bara kanal 1, 2 och 4 här hos mig, och vad jag förstår så hålls de här två i trean?

Så här ser min lilla bil ut, fast inte så tillfixad och blank och fin... www.hundkoja.com/gallery/569/569.htm

Hon blev nog inte så skraj tror jag, för de hade hunnit till ädär macken och affären och bussknutpunkten är, så det var ju inte MITT i skogen ändå. Hon var dessutom typ tant i min egen ålder, och vi är ju inte så lättskrämda av oss.

Daa: Blandar? vad är det du blandar? Själv har jag nu diskat och lyssnat på Jacob Hellman för full volym
    ..."bara vara vara vänner´...ååå tala om allt vi kan väl talaomallt...med varann"

• Heloise

Hejhej tantaluringar!
    Nu har jag fått en egen jättefin dator och börjar följa med lite mer frekvent igen, ni har ju hunnit skrivit massor men uppmuntrande kramar får ni från Gävle.
    Själv har jag haft en hejdundrande 30årsfest och sitter här och väntar på att bli kidnappad av jobbet för en trevlig middag ute, jag ska så klart itne veta men det gör jag

• Originalrosen

Åh, fylla trettio! DET var många år sedan.

Svar på tråden Tantvarning 3