• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Blomman, kolla din mejl.

Klart att man ska skriva i ett tornrum Kaffe, musik, och blommor = sann harmoni för kropp och själ.

Skriva, skriva, skriva. Heja oss! Behöver du lite starthjälp , så växlar jag gärna idéer.

• Im yours

Blomman, kolla din mejl.

Klart att man ska skriva i ett tornrum Kaffe, musik, och blommor = sann harmoni för kropp och själ.

Skriva, skriva, skriva. Heja oss! Behöver du lite starthjälp , så växlar jag gärna idéer.

• Diz

haha, två gånger för dig, och halva mitt försvann...

IKEA = LOVE som sagt...
    Jag är en jäkel på att skruva ihop IKEA möbler, bättre än karln (vilket iofs har att göra med att jag faktiskt LÄSER instruktionerna... )
    Älskar priserna också för den delen... *se nästa punkt*

Simon och Tomas = LOVE! (och percy och pooter också )
    Lätt att jag hade släppt in dem, även om det innebär stor risk för FÄRG och 50meter gardin till ungarna att gå vilse i. Jag har insett att det tar tiiiiid att inreda ett hem så det känns hemtrevligt, nu känns det mest som antingen soptipp (tänk: lyft upp, skaka om, sätt ner) eller sånt där tomt showroom skit. Jag har så många tavlor och dekorationer och fina saker jag vill köpa, men det går inte hand i hand med fattigpeng/slavlön och massa ungar..

• passionsblomman

Jag läser också instruktionerna OCH gör efter dem I RÄTT ORDNING, medan min sambo blir obstinat och tycker han kan få improvisera. Sedan går han bananas när det var en dålig improvisation...

Jag gillar färger! (surprise) och det tänker jag jäklaridet ha i mitt FANTASTISKA hem med tornrum och allt.(som i min fantasi finns och är underbart)
    I´m yours-jag tror du dykt upp för att påminnamig om vissa saker som liksom ligger lite latenta i min själ

• Im yours
    Här är tanten som hastigt, och lustigt inte kan sova. Tja det blir att kolla några favvo- sajter. Vår, o sommarkläder kanske

Blomman; De orden värmde i hjärtat. Kramar.
  • Daa

Halloj!
    Alldeles snart dags att börja jobba.
    Hoppas ni får en bra dag.

Jag gillar också att skruva ihop saker, särskilt om det finns en fin instruktion

• MulleNuh

Go morron..

Ja en nyyyy dag då!
    Vad ska ni hitta på?

• Originalrosen

Godmorgon på er, tanter!

Mulle, ja en nyyyy dag! Undrar just vad som händer denna dag? Ska själv iväg till jobbet, har inbokat flera möten från 10 och framåt eftermiddagen. Sen lär väl mailen innehålla en och annan anka att dräpa och därefter är denna tant trött.

Jag satsar på soffan ikväll!

Vad ska ni göra?

Svar på tråden Tantvarning 3