• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Ja! Och jag var höggravid, så det blev verkligen inget partande.

Kanske skulle jag ta igen det närjag nu ska fylla fyrtio om bara nåt stackars år?

Originalrosen skrev 2009-03-03 19:28:03 följande:
    Åh, fylla trettio! DET var många år sedan.
  • Originalrosen

Ja, det kan vi fira! Fyrtio är kul, har varit på flera kalas och oj, vad kul det har varit.

• Daa

Fin bil, Passionsblomman.
    Jag blandade ihop två komponenter som skulle härda ihop till ett fint hårdskum som är stort och luftigt och lätt, men tog fel på en av komponenterna så skummet blev litet och kompakt och tungt. Det enda som blev rätt var att det blev hårt.

passionsblomman skrev 2009-03-03 13:06:12 följande:
    Daa: Blandar? vad är det du blandar? Själv har jag nu diskat och lyssnat på Jacob Hellman för full volym..."bara vara vara vänner´...ååå tala om allt vi kan väl talaomallt...med varann"
    Hoppas Heloise har det trevligt på sin trettiårsmiddag. Har du hunnit komma fram till att det inte är så tokigt att fylla trettio? Känner du inte att du genast fått mer pondus?
  • passionsblomman

Vad jobbar du med egentligen?

Daa skrev 2009-03-03 20:14:20 följande:
    Fin bil, Passionsblomman. Jag blandade ihop två komponenter som skulle härda ihop till ett fint hårdskum som är stort och luftigt och lätt, men tog fel på en av komponenterna så skummet blev litet och kompakt och tungt. Det enda som blev rätt var att det blev hårt.
    Hoppas Heloise har det trevligt på sin trettiårsmiddag. Har du hunnit komma fram till att det inte är så tokigt att fylla trettio? Känner du inte att du genast fått mer pondus?
  • Daa

Ett tips om du vill utbilda dig några år till
    Jag jobbar inom vården, med specialanpassade hjälpmedel. Det jag skulle göra med hårdskummet var en extra speciell speciallösning, kan man säga. Men just idag gick det inte så bra.
    Solklart, eller hur?

passionsblomman skrev 2009-03-03 20:20:40 följande:
    Vad jobbar du med egentligen?
  • passionsblomman

Ja, just ja, du gör reservdelar va?

jag städade på ortopedverkstan en gång i tiden. såfg helt sjukt ut, med små fötter fastskruvade i bänkar osv...

Daa skrev 2009-03-03 20:38:41 följande:
    Ett tips om du vill utbilda dig några år till Jag jobbar inom vården, med specialanpassade hjälpmedel. Det jag skulle göra med hårdskummet var en extra speciell speciallösning, kan man säga. Men just idag gick det inte så bra.Solklart, eller hur?
  • Daa

Oo... städa där: inte det mest tacksamma man gör. Som vi skräpar ner! Och spiller.
    (men jag försöker verkligen vara försiktigt, jag lovar )

Det ser nog ganska sjukt ut när man tänker efter. En annan är lite för van.

passionsblomman skrev 2009-03-03 21:00:20 följande:
    Ja, just ja, du gör reservdelar va?jag städade på ortopedverkstan en gång i tiden. såfg helt sjukt ut, med små fötter fastskruvade i bänkar osv...
  • passionsblomman
    Ja, det var lite bisarrt faktiskt...men roligt.Där såg man ju alla möjliga sssspecialsaker. vilket roligt jobb!

Det är mycket roligare att städa där det ÄR nåt förresten, än att dammaa på skrivbord...
    Daa skrev 2009-03-03 21:09:30 följande:
    Oo... städa där: inte det mest tacksamma man gör. Som vi skräpar ner! Och spiller. (men jag försöker verkligen vara försiktigt, jag lovar )Det ser nog ganska sjukt ut när man tänker efter. En annan är lite för van.
Svar på tråden Tantvarning 3