• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Inte konstigt Bella gnäller. Allt är uppochner och hon fattar såklart inte vad som händer runt henne nu.
    Har läkaren tagit proverna på henne än?
    Lite avlastning hade ni behövt nu såklart.

Har ont i lungorna igen när jag hostar. Hmmm, inte bra.

• passionsblomman

Nä! Inte alls bra! Har du ätit klart penicillinet?

Troll1 skrev 2009-03-03 22:37:47 följande:
    Inte konstigt Bella gnäller. Allt är uppochner och hon fattar såklart inte vad som händer runt henne nu. Har läkaren tagit proverna på henne än?Lite avlastning hade ni behövt nu såklart.Har ont i lungorna igen när jag hostar. Hmmm, inte bra.
  • lillabruden

du får bädda ner dig Trollis!!! Med lite (mycket) varm choklad o en bra Johnny Depp film

nu ska jag slappa lite i soffan....är tröttis!!

kramkram

(passionis, blir liljor i min bukett )

• passionsblomman

Liljor minsann! vad fint! Det är en för lite använd blomma just nu tycker jag!

lillabruden skrev 2009-03-03 22:48:26 följande:
    du får bädda ner dig Trollis!!! Med lite (mycket) varm choklad o en bra Johnny Depp film nu ska jag slappa lite i soffan....är tröttis!!kramkram(passionis, blir liljor i min bukett )
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-03 22:40:55 följande:
    Nä! Inte alls bra! Har du ätit klart penicillinet?
    Jo de åt jag klart för ett par dgr sedan. Vojne!

Lillabruden: Mmmmm, det där lät mysigt!
    Mannen är ju i Fjällbacka, så Johnny kan komma ut ur garderoben nu.
  • passionsblomman

Du måste faktiskt LOVA att du går tillbaka till läkaren om du inte slutar ha ont i lungorna inom de allra närmsta dagarna!

Det är inte att leka med när det sitter i lungorna!

Hoppas det räcker med lite Johnny. Det kan vi förresten alla behöva! (Gú vad jobbigt HAN får det då! )

Troll1 skrev 2009-03-03 22:53:15 följande:
    Jo de åt jag klart för ett par dgr sedan. Vojne!Lillabruden: Mmmmm, det där lät mysigt! Mannen är ju i Fjällbacka, så Johnny kan komma ut ur garderoben nu.
  • Im yours

Hmmm........ jag har tid att passa, och sköta om barn samt tanter. Hoppas få komma på anställningsintervju, o skickar mitt CV, vid behov

Troll1: Fjällbacka, deckarfilm på G, eller ?

Snälla söta Heloise; Jag vill ha det där smaskiga tårtreceptet!!!

Min äldste son fyller 31 på fredag Och jag blir 50 i juni, Lasse fyllde i januari. Men lika glad är jag för det....... allvarligt talat flickor. Jag har varit stålmamma i 30 år, nu tar jag av mig rustningen Fixar ett tornrum, och en walk-in-closet nere i Götet, och bara njuter av mina vuxna barn.

Nattar in jag med. Syns i morn!

• passionsblomman

Jag tycker du verkar vilja ha lite samma saker som jag I´m yours! Här finns också drömmen om ett tornrum-att skriva i såklart, det fattar ju alla kan man tycka fast det fattar nästan ingen, så jag säger bara det till er här...hihi

Walk in closet med, en EGEN som BARA jag får ha saker i.
    Åsså tårta med gott kaffe till. Vi slår på lite schysst musik i bakgrunden med, och ställer fräscha blommor på bordet. Sedan är det klart!

• Diz

Hej älskade, saknade tanter!

Nu har jag jobbat i två hela dagar, kaos to say the least... samtalsloggningen och kundsorteringen sker med post-it och gem...

Styrkekramar till er andra som lever i kaos, snart kommer nog bättre tider ska ni se.

IKEA = LOVE!

Svar på tråden Tantvarning 3