• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Diz

Jag vill vara ga...*erhm* äldre jag också, så slipper jag få snea blickar när jag beter mig som den tant jag e

Vet ni hur kaos det är att försöka hålla koll på 17 000 kunder med hjälp av gem och post-it lappar?
    GAH!

• MulleNuh

Jo det blir bättre o bättre. Det enda som INTE blir bättre är att jag fått lite gråa hårstrån och små "rynkor" runt ögonen!! Och mpnga tror att jag är äldre än jag är!!

• MulleNuh

ja jag har inte fått små gråa hårstrån runt ögonen!! haha.

• passionsblomman

Men VARFÖR måste du det? alltså hålla reda på alla dem sådär??? Vad GÖÖÖR du???

Diz skrev 2009-03-04 13:23:18 följande:
    Jag vill vara ga...*erhm* äldre jag också, så slipper jag få snea blickar när jag beter mig som den tant jag e Vet ni hur kaos det är att försöka hålla koll på 17 000 kunder med hjälp av gem och post-it lappar? GAH!
  • MulleNuh

Har du hört talas om en liten fiffig makapär som kallas dator??

Diz skrev 2009-03-04 13:23:18 följande:
    Jag vill vara ga...*erhm* äldre jag också, så slipper jag få snea blickar när jag beter mig som den tant jag e Vet ni hur kaos det är att försöka hålla koll på 17 000 kunder med hjälp av gem och post-it lappar? GAH!
  • didis

Men JAG får fortfarande visa leg på systemet! *jättemallig*

Fast maken garvar när jag hävdar att jag fortfarande är lammkött och säger "gamla får är också helt ok men lite segare"

Ja Diz, vad jobbar du med egentligen??

MulleNuh skrev 2009-03-04 13:25:40 följande:
    Jo det blir bättre o bättre. Det enda som INTE blir bättre är att jag fått lite gråa hårstrån och små "rynkor" runt ögonen!! Och mpnga tror att jag är äldre än jag är!!
  • Heloise

www.moniquelhuillier.com/webcollection/bridal/runway/2008fa/01.html

ok jag tror jag är kär, om vi bortser ifrån skinny modell och det hysteriskt dyra märket, vad tycker ni??

25 var ett bra år för mig, fast jag kan tänka mig vara 30 oxå om jag bara får vara 30 haha. Jag lider av åldersångest, känner att jag inte hunnit med allt som jag tänkt vid 30 och det gör mig stressad. Jag har egentligen inga problem med att bli äldre det är bara det att jag känner mig lite stressad. Herregud jag skulle ju ha ett bra jobb, utbildning och ett par knoddar vid 30. Nu ska vi se; jag har uselt själadödande jobb( men ett jobb iaf) ca 1. år och lite plåga kvar på min utbildning, nada knoddar. Jag är dessutom fet och klänningslös hahaha

• passionsblomman

Jag är ledsen Heloise, men jag fixade inte att bortse från de där modellerna! :-O De ser ju ut att var utsläppta ur ett fångläger, men på väg mot en avrättning! Muntra värre!

Fy faan! Jag förstår inte vad det är som HÄNDER i modevärlden! faktiskt blir jag jätteupprörd!

Sådär hoppas jag att jag aldrig kommer se ut. Då är jag hellre tjock för alltid.

Annrs, vilken klänning var det då? ettan som kom upp först eller???

Heloise skrev 2009-03-04 13:57:47 följande:
    www.moniquelhuillier.com/webcollection/bridal...ok jag tror jag är kär, om vi bortser ifrån skinny modell och det hysteriskt dyra märket, vad tycker ni??25 var ett bra år för mig, fast jag kan tänka mig vara 30 oxå om jag bara får vara 30 haha. Jag lider av åldersångest, känner att jag inte hunnit med allt som jag tänkt vid 30 och det gör mig stressad. Jag har egentligen inga problem med att bli äldre det är bara det att jag känner mig lite stressad. Herregud jag skulle ju ha ett bra jobb, utbildning och ett par knoddar vid 30. Nu ska vi se; jag har uselt själadödande jobb( men ett jobb iaf) ca 1. år och lite plåga kvar på min utbildning, nada knoddar. Jag är dessutom fet och klänningslös hahaha
  • Heloise

nä jag vet jag blir oxå galen och är hellre rund som en boll.
    Ja precis ettan, jag har faktiskt börjat kolla på plus size sidor med bröllopsklänningar, där får man iaf en uppfattning om hur en modell sitter på ngn som har ätit det senaste året.

• passionsblomman

Ja! Då är det en jättefin klänning (tur det var den, för jag tyckte inte alla var fina )

Kan du inte länka til ngn sån där sida där modellerna fått mat?

Heloise skrev 2009-03-04 14:06:17 följande:
    nä jag vet jag blir oxå galen och är hellre rund som en boll.Ja precis ettan, jag har faktiskt börjat kolla på plus size sidor med bröllopsklänningar, där får man iaf en uppfattning om hur en modell sitter på ngn som har ätit det senaste året.
Svar på tråden Tantvarning 3