Jag är ledsen Heloise, men jag fixade inte att bortse från de där modellerna! :-O De ser ju ut att var utsläppta ur ett fångläger, men på väg mot en avrättning! Muntra värre!
Fy faan! Jag förstår inte vad det är som HÄNDER i modevärlden! faktiskt blir jag jätteupprörd!
Sådär hoppas jag att jag aldrig kommer se ut. Då är jag hellre tjock för alltid.
Annrs, vilken klänning var det då? ettan som kom upp först eller???
Heloise skrev 2009-03-04 13:57:47 följande:
www.moniquelhuillier.com/webcollection/bridal...ok jag tror jag är kär, om vi bortser ifrån skinny modell och det hysteriskt dyra märket, vad tycker ni??25 var ett bra år för mig, fast jag kan tänka mig vara 30 oxå om jag bara får vara 30 haha. Jag lider av åldersångest, känner att jag inte hunnit med allt som jag tänkt vid 30 och det gör mig stressad. Jag har egentligen inga problem med att bli äldre det är bara det att jag känner mig lite stressad. Herregud jag skulle ju ha ett bra jobb, utbildning och ett par knoddar vid 30. Nu ska vi se; jag har uselt själadödande jobb( men ett jobb iaf) ca 1. år och lite plåga kvar på min utbildning, nada knoddar. Jag är dessutom fet och klänningslös hahaha