• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

*förundrad*

Blomman, vet du vad maken hade i drinken? PASSIONsfrukt!!

• Originalrosen

*pillar runt med en sked i grogglaset*

Muddlad passionsfrukt, basilikablad och limeklyftor med Baccardi Grand Melon, sockerlag och massor med krossad is och sodavatten.

En drink för mig, är det en drink för dig?

• Im yours
    Ankor, bajskorvar och drakar tack snälla orginalrosen för att du redde ut det hela. När jag läst allt till slutet, insåg jag att det både kvackats, luktat bajs, och funnits drakar i mitt liv. Jösses, behöver en drink jag med. Bjuder du? "ler sött".

Blomman;Mmmmmmmm........ jag berättar en annan gång. Det finns så många grejer i det här, som jag försöker strukturera upp. Människor, o grejer som jag glömt osv. Var sak har sin tid.

Jag lovar dock att alla ni i denna världsbästa tråd, kommer att få en signad bok, och biljetter till en eventuell film Då allt är klappat, och klart.

Kramar
  • Originalrosen

Här bjuds det snäll på den nydöpta drinken "Melon Passion". Vassego'!

• Troll1

Vad det denna ähum "klänning" ngn här skulle ha? www.plussizebridal.com/Lingerie.asp *Fnissar*

Jag har kommit fram bakom gardinen, men jag snubblade och hamnade i det blå skåpet och lyckades inte komma ut förrän nu.

Passionsblomman: Har inte läst hela tråden, (Här pratas tydligen vikt, bajskorvar o ankor, hänger inte med...) men var du ARG förut? Ska jag skicka några pms bilder eller ngt liknande till dig igen?

Nu ropar min stora tjej på mej.

Ses snart!

• passionsblomman

Tack så väldigt mycket! Jag tycker den passar mig alldeles uuuuutmärkt! Det receptet måste vi spara till vi kan ha ett live-party (obs inte lajv) med alla oss tanter!

Har du varit i det blå skåpet nu också Trollet!
    Hoppas ingen hade skitit i det iallafall!

o, jag kollade den där första klänningslänken som Heloise la in. DE modellermna gjorde mig galet arg. Min sambo kollade också nu och han blev HEEEELT upprörd också!

Originalrosen skrev 2009-03-04 21:39:10 följande:
    Här bjuds det snäll på den nydöpta drinken "Melon Passion". Vassego'!
  • passionsblomman

Trollet: Inlägg 4227 kan du kolla de utsvultna modellerna i om du undrar...Muntra glada och förväntansfulla de verkar va?

• Troll1

Jösses glömde, ett STORT grattis till de unga tanter som fyllt år! Hipp hipp hurraaaaaa!
    Nedrans att jag inte kan lägga in bilder nu längre. Det kliar i fingrarna.
    Håll tillgodo:

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-04 22:06:32 följande:
    Trollet: Inlägg 4227 kan du kolla de utsvultna modellerna i om du undrar...Muntra glada och förväntansfulla de verkar va?
    Jo, jag såg åtminstone en och det räckte.
  • passionsblomman

Ja jag blir så ARG och galen!Nog för att jag väger alldels för mycket för att det ska vara riktigt nyttigt, men inte FAN är det nyttigare att vara SVÄLTANDE! Tänk om någon tror att det är det där jag vill uppnå, när jag gnäller om att jag behöver gå ner! det sitter säkert någon som redan är smal så det räcker och tror att hon också behöver gå ner 15 -20 kg som jag faktiskt BEHÖVER göra, för hälsans skull, och så råkar man bidra till hysterin genom att ens prata om saken. Jag blir vansinnig!

Det borde vara förbjudet att låta det gå så långt som det gjort i modellvärlden! det har varit sjukt länge, men nu är det helt bortom allt vett. *går igång igen*

Troll1 skrev 2009-03-04 22:10:37 följande:
    Jo, jag såg åtminstone en och det räckte.
Svar på tråden Tantvarning 3