• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Mulle! Vart har din klänning tagit vägen i ditt galleri??? Jag satt och skulle kolla färgen på den och jämföra med blomorna i buketten, men den är ju inte där???

• Im yours

Världsklass på den blomman

Heja mormor!!!!
  • Heloise

jag är lite nere idag, post syster och sedan så blev jag just påhoppad av en annan gäst som ville veta om hennes dotter på 12 år är ett barn eller inte, då vi skrivit att vi itne vill ha ngr barn på bröllopet. Min syrra hade ringt tidigare och berättat hur de hade ordnat för sina barn som är 11 resp 14 att de skulle få skjuts till kyrkan och vara med på vigseln och sedan på mingel och snittar för att sedan åka hem.
    Nu sitter jag här och mår dåligt för att jag säger nej, inte för att jag vill att de ska komma utan för att jag inte förstår varför folk inte kan acceptera vår önskan, det är en j-vla dag, jag måste ändra mig och ta hänsyn till alla jämt och bestämde att på mitt bröllop så skulle jag inte ge vika. Resultatet är att jag förnärvarande vill skicka ut en ny inbjudan som lyder så här!

Kära vänner och familj!
    Vi hade sett framemot att gifta oss ibland de vi håller kära. Men eftersom alla ska bråka och krångla hela tiden, och turas om att få brudparet att må dåligt, så har vi bestämt oss för att strunta i er alla och oinbjuder er härmed till bröllopet den 25 juli.
    Vänliga Hälsningar Heloise och Pantertanten

• lillabruden

Jag vet hur det känns... *kramar* ska du smaka på min Japp? Vi kan dela

Hur många är det egentligen som har fått dig att känna såhär? För ibland känns det dubbelt så hårt, fast det kanske bara är ett par stycken som krånglar..
    Och för guds skull, skicka dem inte till vårt bröllop (vi gifter oss samma dag)

Prata lite med dem som inte krånglar o tvärtom stöttar o glädjs åt er! Se till att få lite positivt tillbaka!!! Så kan dem andra gräva ner sig!
    *kramar*

Heloise skrev 2009-03-05 23:33:57 följande:
    jag är lite nere idag, post syster och sedan så blev jag just påhoppad av en annan gäst som ville veta om hennes dotter på 12 år är ett barn eller inte, då vi skrivit att vi itne vill ha ngr barn på bröllopet. Min syrra hade ringt tidigare och berättat hur de hade ordnat för sina barn som är 11 resp 14 att de skulle få skjuts till kyrkan och vara med på vigseln och sedan på mingel och snittar för att sedan åka hem.Nu sitter jag här och mår dåligt för att jag säger nej, inte för att jag vill att de ska komma utan för att jag inte förstår varför folk inte kan acceptera vår önskan, det är en j-vla dag, jag måste ändra mig och ta hänsyn till alla jämt och bestämde att på mitt bröllop så skulle jag inte ge vika. Resultatet är att jag förnärvarande vill skicka ut en ny inbjudan som lyder så här! Kära vänner och familj!Vi hade sett framemot att gifta oss ibland de vi håller kära. Men eftersom alla ska bråka och krångla hela tiden, och turas om att få brudparet att må dåligt, så har vi bestämt oss för att strunta i er alla och oinbjuder er härmed till bröllopet den 25 juli.Vänliga Hälsningar Heloise och Pantertanten
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-03-05 22:00:59 följande:
    Ja, lite kanske, det är Rosanna Arquette (HUR stavas det namnet?) som drömmer både om det som har hänt och om saker som ska hända, och så jobbar hon på åklagarmyndigheten, där hon på väldigt ovanligt sätt hjälper till att få fast mördare...
    jag är en sån som drömmer dem mest sjukaste sakerna och sedan minns det dessutom! nmen än har jag inte löst några mord....däremot har jag lite av ett sjätte sinne

Kanske man en dag blir......The SUPERDREAMER!!!!!!! *hoppar upp ur stolen med en arm i luften o en på höften*

• MulleNuh

Go morron..

Idag känns allt mycket bättre. Jag har tagit mig en tankeställare. VAD får jag ut av att gå runt och vara arg och sur och ledsen. Även om Bella är väldigt gnällig och krävande nu så är ju det en av hennes utvecklingsfaser. Och VEM behöver hon då?? Jo MAMMA!!

Nej det ska bli ändring nu.. Nu ska jag bli en glad och knäpp tjej igen! Precis som jag brukar vara!

Kram på er.

• Soon and very soon

mullenuh: du vet ju att efter regn kommer sol..! hoppas du orkar nu!

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-03-06 07:51:11 följande:
    Go morron..Idag känns allt mycket bättre. Jag har tagit mig en tankeställare. VAD får jag ut av att gå runt och vara arg och sur och ledsen. Även om Bella är väldigt gnällig och krävande nu så är ju det en av hennes utvecklingsfaser. Och VEM behöver hon då?? Jo MAMMA!! Nej det ska bli ändring nu.. Nu ska jag bli en glad och knäpp tjej igen! Precis som jag brukar vara!Kram på er.
    Så ska det låta! Kram!!

Ska till tant doktorn idag för att kolla lungor och om jag ev har UVI också. Inte ngt vanligt förekommande, men efter den där hästekuren Kåvepenin kan allt hända.

Hej o hå, luden tå!
Svar på tråden Tantvarning 3