• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours
    Godmorgon!
    Jag känner mig redo för vad dagen än har att bjuda på. Var länge
    sedan det hände, anar ugglor i mossan.

Jag pallar inte att titta på sånna tv-program. Ryser i hela ansiktet. Blääääää, spöken är för mig alltid lika med vitklädda arga, trötta människor.

Heloise; Vilken story! Påminner om Dallas, Dynastin, Falcon Crest, i en enda röra. Tur att du är en klok tant, som står med bägge benen på jorden.

Mulle; Var sjutton håller du hus?

Ha en urbra torsdag, snart helg
  • passionsblomman

morrn morrn!*gäääsp*

Nu nattugglade jag ju igen fast jag inte ska! Men,det gör inte så mycket. Nu är jag ju uppe!

Mulle:hur är det idag?

• Originalrosen

God morgon alla!

Tänk vad gott kaffe är på morgonen...

• passionsblomman

Obeskrivligt! Och helt nödvändigt! Är kaffet slut här på morgonen...är det inte en rolig morgon!

Originalrosen skrev 2009-03-05 08:03:56 följande:
    God morgon alla! Tänk vad gott kaffe är på morgonen...
  • Soldemor
    lillabruden skrev 2009-03-03 21:31:42 följande:
    Faaan vad jag vill hålla i en bebis....krama en bebis....pussa en bebis på kinden......jag vill JAG VILL!!!!!
    Låter som om du behöver följa med mig på dopsamtal någon gång...
  • Originalrosen

Nu tuggar jag snällt i mig mina mineraler och piller, dricker kaffe och jobbar undan en massa mail som lades på hög igår på grund av möten. Tänk, i förrgår var mailkorgarna tomma och strukturerade, idag...*tar mig för pannan*

• Soldemor

När man varit borta från arbetet två dagar så känns det onekligen liiite stressat, har dessutom hand om en barngrupp i eftermiddag, vilket gör att jag inte kan göra allt det där som borde varit gjort, så det blir nog en lång dag. Men jag har iaf hittat en tjänst som jag skall kolla upp lite mer, är i hemlandstrakter.

Vill också ha en walk-in-closet, vil verkligen ha!

• Daa

Jag har inte nog med snygga kläder för att fylla ut en walk-in-closet. Det får duga med den jag har.

Lycka till med mejlsorterandet, Originalrosen.

Soldemor, det är det där som "borde ha varit gjort" som oftast är det jobbigaste att tänka på. Lycka till, du med.

Hur är det med dig, Mulle?

• passionsblomman

Min wlk in måste inte vara stor alls... vitsen är att där skulle jag ha en lite egen vrå med spegel och så, plus att lätt komma åt sakerna.

Daa skrev 2009-03-05 11:35:26 följande:
    Jag har inte nog med snygga kläder för att fylla ut en walk-in-closet. Det får duga med den jag har. Lycka till med mejlsorterandet, Originalrosen. Soldemor, det är det där som "borde ha varit gjort" som oftast är det jobbigaste att tänka på. Lycka till, du med. Hur är det med dig, Mulle?
  • Daa

Iofs skulle jag inte ta skada av lite bättre överblick, har ibland skrämmande dålig koll på vad som döljer sig längst in på den där hyllan

passionsblomman skrev 2009-03-05 11:40:50 följande:
    Min wlk in måste inte vara stor alls... vitsen är att där skulle jag ha en lite egen vrå med spegel och så, plus att lätt komma åt sakerna.
Svar på tråden Tantvarning 3