• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Usch! Jag har en massa gammalt skit som jag borde slänga, och ganska många olika storlekar för olika viktlägen...

Ibland har jag lust att kasta alltihop och börja om...men det blir ju dyrt förstås...

Daa skrev 2009-03-05 11:44:12 följande:
    Iofs skulle jag inte ta skada av lite bättre överblick, har ibland skrämmande dålig koll på vad som döljer sig längst in på den där hyllan
  • Soldemor

Nu skall jag börja med allt det där som borde varit gjort, suck...men kanske, kanske att jag har en ny tjänst på gång!

• Originalrosen

Sjutton vad jag gillar "Vänner" på Tv trots att det har gått i så många år. Började egentligen titta på det först för typ två år sedan.

• passionsblomman

Äntligen kom karln hem med wokgrönskaerna så vi fick ÄTA nån gång!!!!* Äter framför datorn och spiller på tangentbordet fast jag själv har förbjudit det*

• MulleNuh

Jag sitter o tittar på lyxfällan... GHA vilken tjej!! haha

• MulleNuh

är det ett sånt spökprogram?

passionsblomman skrev 2009-03-05 21:56:37 följande:
    Jag har just sett Medium-jag är glad att jag inte drömmer sådana där saker, det säger jag idag igen!
  • passionsblomman

Ja, lite kanske, det är Rosanna Arquette (HUR stavas det namnet?) som drömmer både om det som har hänt och om saker som ska hända, och så jobbar hon på åklagarmyndigheten, där hon på väldigt ovanligt sätt hjälper till att få fast mördare...

MulleNuh skrev 2009-03-05 21:58:19 följande:
    är det ett sånt spökprogram?
  • Im yours
    Jag har oxå kollat på lyxfällan för 1.a gången. Men pappan då han var aningens velig.

Fixade varm choklad m mintsmak, samt hårdbrödmackor med ost. Mums.

Blomman; Visst är det härligt att bryta regler som man själv satt
Svar på tråden Tantvarning 3