• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jag har hämtat på skolan och handlat och nu är det hög tid att DISKA. Det ser ut som om inte nån gjort ett skit på flera dar här.

Jag tycker allvarligt att den där Nån sköter sina uppgifter förbaskat dåligt och borde skärpa sig...JAG får ju hela tiden ta itu med det, när Nån bara uteblir jämt och ständigt!

Nån borde begripa att jag ju har full tupp med att UMGÅS med mina kompisar. Så, Nån är nog kort och gott en Jubiléumsidiot och borde sedemera få sparken.

• MulleNuh

Åhhh ångest. Nu har jag precis betalat in vår bröllopsresa. ALLA säger bara: Men GUD vad har ni gjort!!! Va dyrt!!!!

Fan kan man inte få va glad för sin "resa"!??

• passionsblomman

Det säger inte jag! Jag säger GUUUU vad roligt -vart ska ni resa????

MulleNuh skrev 2009-03-06 16:13:06 följande:
    Åhhh ångest. Nu har jag precis betalat in vår bröllopsresa. ALLA säger bara: Men GUD vad har ni gjort!!! Va dyrt!!!!Fan kan man inte få va glad för sin "resa"!??
  • MulleNuh
    Tack!! Det är en "lyxkryssning" med en skitcool båt som går först till ryssland och sen tallin. Är borta i 4-5 dagar.
    passionsblomman skrev 2009-03-06 16:21:13 följande:
    Det säger inte jag! Jag säger GUUUU vad roligt -vart ska ni resa????
  • Soldemor

Vad spännande det låter, Mulle! Kryssningar verkar så mysigt! Åker ni hela familjen, d v s tar barnen med?

• MulleNuh

Jo det ska bli jättekul och mysigt. Man måste nån av kvällarna på båten klä upp sig ordentligt för det är nån speciellkväll..

Nej det är bara jag och Micke. Därför vi valde en så pass kort resa..
    Sen tar vi en lååång resa senare i höst ev och då får barnen hänga med!

Soldemor skrev 2009-03-06 16:27:52 följande:
    Vad spännande det låter, Mulle! Kryssningar verkar så mysigt! Åker ni hela familjen, d v s tar barnen med?
  • Troll1

hej hopp gummi.....!

Har varit och tagit snabbsänka = fint och lämnat urinprov = fint. Ingen inflammation i lungorna. Jag fick en FET ok stämpel i ändalykten.
    Vad ÄR det då? N. köpte clearblue till mig. En så´n där man kan testa före BIM. Får väl testa framöver. (Inte idag).
    Är svullen/fet som en gris. Bläkh! Känner inte igen mig själv...

Mulle: Härligt med bröllopsresa!
    Dock så kan man inte säga ordet "Ryssland" utan att jag får en massa tics. *rycker i ögonen* Mannen kämpar fortfarande med de ryska producenterna. Huvaaale! Helgerna försvinner här för jämnan pga dem.

• Troll1

Passionsblomman: Inte bli sjuk nu! *skickar Echinacea genom cyberrymden*

• Daa

Hejhej.

Mulle, det låter som en härlig resa. Var i Ryssland hamnar ni? St Petersburg?
    Vi drar iväg på vår bröllopsresa i maj. Då har vi varit gifta i nästan ett år. Så kan det bli

Gillar också uttrycket "jubileumsidiot", men jag gillar nog mormors följande kommentar ännu mer

Hade tänkt ha en lugn fredagkväll som inledning på en lugn och inte upplanerad helg. Men så måste maken rycka in och hjälpa sina föräldrar och så måste jag rycka in och hjälpa en kompis. Det får nog bli en lugn kväll imorrn istället.

• Originalrosen

Tjoho!

Här har också precis diskats! Fattar inte hur vi kan dra ned så mycket disk på en dag. Vart kommer allt ifrån?! *funderar på om papperstallrikar är ett alternativ*

Svar på tråden Tantvarning 3