• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Välkommen TinkerBelle. Här är en av årgång -69.

• MulleNuh

ja festen är den jag också är nervös för. Jag är en sån som är rädd att andra har det dåligt! TÄNK om dom inte gillar maten. TÄNK om dom hatar musiken! osv.

didis skrev 2009-03-06 20:14:24 följande:
    Pratade med min älskade svärmor idag. Hon undrade om jag var nervös. "Inte för vigsel", sa jag, "mer för festen. Om maken backar ur under vigseln får han en taskspark!" "Då står jag och applåderar, fast det är min son!" Min svärmor är en fantastisk kvinna som lärt mig mycket (inte bara om tasksparkar)!
  • TinkerBelle

Jag gick oxå och oroade mig innan vi ens bokat in något. Nu har vi valt en liten tillställning med bara dem närmaste och den ända jag behöver "oroa" mig för är blivande svärmor... hon hittar alltid något. Har liksom accepterat det, så nu känns det som allt är under kontroll.

MulleNuh skrev 2009-03-06 20:22:35 följande:
    ja festen är den jag också är nervös för. Jag är en sån som är rädd att andra har det dåligt! TÄNK om dom inte gillar maten. TÄNK om dom hatar musiken! osv.
  • Originalrosen

Tonårsmorsa,
    -69 är en bra årgång. Kul att se dig!

• tonårsmorsa

Tack Originalrosen. Är det möjligen så att du också är av årgång -69?

Originalrosen skrev 2009-03-06 21:10:15 följande:
    Tonårsmorsa, -69 är en bra årgång. Kul att se dig!
  • Originalrosen

Nja, inte riktigt men jag fyller i vart fall jämnt i år - jag med.

• Herr Originalrosen

Jag fyller inte jämt, men i alla fall en gång per år.

• Im yours

Ciao bella tanterna!!

Välkommen ThinkerBelle. Det är jag som är äldst här, årgång 59 Stundom är jag både lytter, och halter, andra gånger klarar jag att rappsteppa med min son Det är en konst att veta hur många fingrar som ska spretas med, o hur mycket gung det ska vara i knäna Jaja nog om detta.

Vi gifter oss 2010, nyårsafton Du hinner före Mulle. Vad kul med en sånn kryssning. Grattis.

Mittiprick; Jag kan sjunga en ............ eller nynna en tröstevisa för dig.

• passionsblomman

Den HÄR brukar jag sjunga för ful hals på jobbet och lite varstans...varför äääär jag ful och fattig det kan man fundera påååå...varför ringer väckarkloooockan när jag soooover allra bäst...varför får jag aldrig rosor å varför skaaaa det vara såååå.... Jag ÄLSKAR den!

• passionsblomman

Och så den här! Den ska jag sjunga på minMorfars begravning har jag bestämt.....
    ...huriallsinadr det ska gå, för jag börjar av någon anledning alltid darra på rösten på slutet på den redan nu , medan morfar lever...

Svar på tråden Tantvarning 3