• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Hej Tinkerbelle! Är en grandios 67:a. Gifte mig i sept-08 men hänger kvar här likt en rabiat blodhund.

MÅSTE lägga mig i tid, är jättetrött och lillvasan har fått för sig att dela upp nätterna igen efter en dryg vecka med 11 (!) timmars nattsömn i snitt.

Gonatt tanter!

• passionsblomman

Du skulle bara våga försvina!

men en god natts sömn önskar jag dig vännen!

Troll1 skrev 2009-03-06 22:57:44 följande:
    Hej Tinkerbelle! Är en grandios 67:a. Gifte mig i sept-08 men hänger kvar här likt en rabiat blodhund.MÅSTE lägga mig i tid, är jättetrött och lillvasan har fått för sig att dela upp nätterna igen efter en dryg vecka med 11 (!) timmars nattsömn i snitt.Gonatt tanter!
  • Heloise

hejhopp alla glada!
    Nu har jag lugnat ner mig lite grann och pratat med mamma i 3 omgångar, första-rabiat skrikande hund, andra-fan vad allt är orättvist, lite som Lina sången blomman, tredje- mysigt mamma, dotter snack om mormors brudklänning. Friden har sänkt sig över det lilla gröna radhuset.
    Lite lessen i ögat att CSN valde att kräva tillbaka en massa penagar just iår när jag ska gifta mig, tur att vi äter snuskshakes för vi får ju lov att sluta äta om vi ska skrammla ihop tillräckligt med pengar efter CSN gjort rent hus *suck*
    Kul med en ny tant; välkommen!

Älskade sången Blomman. Lillabruden oroa dig inte jag behåller mina puckade gäster för mig själv. Det drar ihop sig Didis; vad spännande!

• passionsblomman

Mammor är bra till såna där omgångar...
    ...och Linas varför-sång är helt underbar.
    Den får du ta och lära dig utantill åsså sjunga i kassan när du sitter i affären...
    ..det har jag gjort bland mina kunder ibland, det brukar pigga upp!

Heloise skrev 2009-03-06 23:33:49 följande:
    hejhopp alla glada!Nu har jag lugnat ner mig lite grann och pratat med mamma i 3 omgångar, första-rabiat skrikande hund, andra-fan vad allt är orättvist, lite som Lina sången blomman, tredje- mysigt mamma, dotter snack om mormors brudklänning. Friden har sänkt sig över det lilla gröna radhuset.Lite lessen i ögat att CSN valde att kräva tillbaka en massa penagar just iår när jag ska gifta mig, tur att vi äter snuskshakes för vi får ju lov att sluta äta om vi ska skrammla ihop tillräckligt med pengar efter CSN gjort rent hus *suck*Kul med en ny tant; välkommen!Älskade sången Blomman. Lillabruden oroa dig inte jag behåller mina puckade gäster för mig själv. Det drar ihop sig Didis; vad spännande!
  • Im yours

Hahahaha. Precis, det var ju varförvisan jag skulle länka till

Tjohopp, ännu en ny dag i sikte. Molnigt,och blåst ....... vad göra? Tål allt tänkas på.

Igår provsmakades två av de nya GB-glassarna. Nogger och Sandwish Stracciatella. Rekommenderas med varm hand!

En bra dag önskas! // Tant Liz

• MulleNuh

Nogger=ny???

Im yours skrev 2009-03-07 08:29:19 följande:

Hahahaha. Precis, det var ju varförvisan jag skulle länka till Tjohopp, ännu en ny dag i sikte. Molnigt,och blåst ....... vad göra? Tål allt tänkas på.Igår provsmakades två av de nya GB-glassarna. Nogger och Sandwish Stracciatella. Rekommenderas med varm hand!En bra dag önskas! // Tant Liz
  • tonårsmorsa

Godmorgon! Så det är fler tanter som är vakna ser jag. Kikar in här lite snabbt innan jag slänger in en limpa i ugnen och ger mig ut på promenad. Sen ska jag iväg och umgås med vänner. Ikväll blir det Melodifestivalen. Ja, så ser mina planer för dagen ut.

• MulleNuh

Idag ska jag och Micke åka in till stan (UTAN BARN) och kolla ut kläder till Mike. Ska bli mysigt.. Och sen kl 14 ska vi ju planera hela vår fest med "restaurang"ägarna.

• TinkerBelle

God morgon (snart lunch), nog är vi flera som var uppe tidigt. Varje lördag börjas med innebandy kl.09.00 för min 6-åriga tjej. Inte så kul alla gånger, men upp ur sängen kommer man.
    Idag är det innebandy för hela slanten (inte min favo sport utan ungarnas). Nästa match är kl.13 och sen en kl.17. En sak är säker taxi ska jag inte börja köra!
    Får se om jag lyckas laga den där cheesecake som min m2b tjata om hela veckan.

tonårsmorsa skrev 2009-03-07 08:36:19 följande:
    Godmorgon! Så det är fler tanter som är vakna ser jag. Kikar in här lite snabbt innan jag slänger in en limpa i ugnen och ger mig ut på promenad. Sen ska jag iväg och umgås med vänner. Ikväll blir det Melodifestivalen. Ja, så ser mina planer för dagen ut.
Svar på tråden Tantvarning 3