Va B.. Lät inge skoj alls ju.. Klart du får gnälla.. Hur mcyket har inte jag gnällt sista tiden?!?
Och jag är helt övertygad om att du är MINST lika bra som dina syskon!
Jag är fortfarande superlåg efter igår. Jag är kanske mer shockad över att det blev som det blev!
Att "inte få gå ut"!! Vi hade ju sååå mycket att göra här hemma.
Så vi gick ner i källaren och rensade bland kartongerna. Det tog 35 minuter. Sen satt jag ENSAM i soffan hela kvällen ändå. Så jag hoppas han är nöjd över sitt beteende..
Troll1 skrev 2009-03-08 04:15:33 följande:
Heloise: Du är duktig med shakesen! Jag mådde väldigt dåligt på ren kur båda gångerna, men när jag efter bestämd inrådan av konsulenten (ngt motvilligt) la till ägg, keso eller kalkonbröst så kom livsandarna tillbaka.Kan inte sova. Började fundera över en massa saker efter att vår lillskrutta kommit över till vår säng. Blev såklart ledsen så mannen vaknade (han klappade på mig och undrade såklart). Nu sitter jag uppe istället en liten stund.Man kan väl sammantaget säga att pga mina okloka val i livet har jag en kass rygg o nacke, ständig värk, inget jobb, skitekonomi och känner mig låg. Mina två äldre syskon har pga sina smartare val i livet varsitt toppjobb, god ekonomi och friska ryggar... Känner mig alltid underlägsen dem. Jag har studerat "på äldre dar" men det har inte lett till ngt direkt. Fick ett mail idag från min syster som fick mig lite ur lag. Säkert inget dåligt ment, men på ngt sätt så hasplar hon ur sig fel saker så allt späs på. Nog gnällt...