• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Tack Im yours. Ja, sjukskrivning var nödvändigt. Det funkar inte att gå omkring med tankarna någon annanstans. Då spelar det ingen roll hur bra man trivs på jobbet. Tur i alla fall att både jag och maken har världens bästa chefer. Vi har verkligen fått all uppbackning från dem. Och tur att tanttråden finns. Här kan man alltid hämta energi.

• Daa

Godmorgon, tanter!
    Vi kliver upp och hoppas att det här blir en fin dag.

Kram.

• Soldemor

Gomorron, gomorron!
    Vet hur det kännns med surgubbar, har själv en hemma just nu. Han vantrivs så på sitt jobb, så hela dagen igår surade han och det är bara en det kan gå ut över, gissa vem? (nej, inte katterna, de är han så rar mot, så!) Surigheten fortsatte i morse och när jag undrade varför han var så irriterad hela tiden, ja då var det jag som var sur och snäsig mot honom! Han förstod inte varför jag var så konstig! Då kontrade jag lite försiktigt med att han var hemsk hela gårdagen, då blånekade han! Han hade inte varit sur och konstig, inte alls! Och det är inte första gången det händer. Ibland börjar jag fundera över hur det skulle vara att vara själv...

• Troll1
    Soldemor skrev 2009-03-09 08:39:17 följande:
    Gomorron, gomorron!Vet hur det kännns med surgubbar, har själv en hemma just nu. Han vantrivs så på sitt jobb, så hela dagen igår surade han och det är bara en det kan gå ut över, gissa vem? (nej, inte katterna, de är han så rar mot, så!) Surigheten fortsatte i morse och när jag undrade varför han var så irriterad hela tiden, ja då var det jag som var sur och snäsig mot honom! Han förstod inte varför jag var så konstig! Då kontrade jag lite försiktigt med att han var hemsk hela gårdagen, då blånekade han! Han hade inte varit sur och konstig, inte alls! Och det är inte första gången det händer. Ibland börjar jag fundera över hur det skulle vara att vara själv...
    Nämen! Önskar att han kan få ett annat jobb, så du får tillbaks din vanliga karl.

I´m yours: Tack, tack tack och Kram!
    Tonårsmorsa: Tack, tack tack och Kram!
    Didis: Jättebra idé med mingelkorten! Vi hade bingo med priser som var uppskattat! För att få en rad så var de tvungna att fråga varandra lite saker för att kunna svara osv. Kul!!
    Jag och N delade ut priserna.
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-08 23:40:26 följande:
    Nu är det läggdags här....och det är NYBYTTA lakan! det är så skönt att jag inte fattar varför jag inte byter JÄMT! (fråga inte hur ofta jag byter är ni snälla...)
    Just det, glömde fråga hur ofta du byt.... Nej det fick jag ju inte fråga!
  • Troll1

Gissa dagens namn. Ledtråd:

Hahahahhahahaa!! Gubevars!

• MulleNuh
    Ja dessa surgubbar! Vad gör man?!?!?
    Soldemor skrev 2009-03-09 08:39:17 följande:
    Gomorron, gomorron!Vet hur det kännns med surgubbar, har själv en hemma just nu. Han vantrivs så på sitt jobb, så hela dagen igår surade han och det är bara en det kan gå ut över, gissa vem? (nej, inte katterna, de är han så rar mot, så!) Surigheten fortsatte i morse och när jag undrade varför han var så irriterad hela tiden, ja då var det jag som var sur och snäsig mot honom! Han förstod inte varför jag var så konstig! Då kontrade jag lite försiktigt med att han var hemsk hela gårdagen, då blånekade han! Han hade inte varit sur och konstig, inte alls! Och det är inte första gången det händer. Ibland börjar jag fundera över hur det skulle vara att vara själv...
  • MulleNuh

Igår bestämde vi vår meny!! Vad tycker ni om den??

Förrätt: Ceviche med lax, kräftor, avocado och chili, vitlökskrutong. Det är en röra bara som man har dessa vitlökskrutonger till.

Varmrätt: Basilikamoussefylld kycklingfilé med kantarellrisotto och rucculaolja.

• passionsblomman

*kniper ihop munnen allt jag kan*

Ni är säkert pedanter allihop, å byteeer varenda DAG. Så, jag vägrar säga.

Troll1 skrev 2009-03-09 09:41:26 följande:
    Just det, glömde fråga hur ofta du byt.... Nej det fick jag ju inte fråga!
  • MulleNuh

hahaha.. Jo visst serru.. Eller inte!!!

passionsblomman skrev 2009-03-09 09:50:32 följande:
    *kniper ihop munnen allt jag kan* Ni är säkert pedanter allihop, å byteeer varenda DAG. Så, jag vägrar säga.
Svar på tråden Tantvarning 3