• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Mittiprickbrud; Kram, kram, kram.

Heloise: Det var verkligen bra gjort. Grattis.

Thinkerbelle; Nått sånt måste det vara

Här har det ätits tacos. Nu ska här göras ingenting. Alltså motsatsen till full tupp.

• passionsblomman

Hejja Heloise!!! vad superduktig du är!!!

Själv har jag varit hos doktorn med min rygg. Jag blev inte så glad av honom...och har kräkts ur mig hela faderullan i bebistråden, så ni kan ju läsa där ifall ni vill ha detaljerna. Dumma dumma doktorn fick mig att känna mig som en oansvarig fjortis för att jag vill ha barn "UTAN ATT HA ETT JOBB"´

Ja? Min f-peng skulle inte bli ett dugg bättre om jag fick en ny tjänst NU . Det är tvärtom sedan åratal av försök MYCKET hög tid och på väg att bli försent. Nog för att ag inte har ngn hög inkomt, men den är bättre nu än någonsin tidigare och jag kommer att få ihop det bra, bara det väl tar sig så det BLIR någon bebis någon gång... Dumma dumma karl!!!

• Im yours

Håller med dig, o pucklar på doktorn med handväskan. Fy för att göra en redig tant ledsen. Pucklar på för fullt.... dumma dumma du

Mulle; Kollade in er meny. Mumsfilibabba, ser jättegott ut. Jag har sett reklamen om Royalcaribbean. Min dotter tänkte söka jobb som konditor på en kryssare som gick på Västindien eller nåt. De här båtarna är som städer, massar att göra, och med en doft av flärd och glamour. Ni kommer att få en fin resa.

• MulleNuh

Men vad är det för doktor??

passionsblomman skrev 2009-03-09 17:56:59 följande:
    Hejja Heloise!!! vad superduktig du är!!!Själv har jag varit hos doktorn med min rygg. Jag blev inte så glad av honom...och har kräkts ur mig hela faderullan i bebistråden, så ni kan ju läsa där ifall ni vill ha detaljerna. Dumma dumma doktorn fick mig att känna mig som en oansvarig fjortis för att jag vill ha barn "UTAN ATT HA ETT JOBB"´Ja? Min f-peng skulle inte bli ett dugg bättre om jag fick en ny tjänst NU . Det är tvärtom sedan åratal av försök MYCKET hög tid och på väg att bli försent. Nog för att ag inte har ngn hög inkomt, men den är bättre nu än någonsin tidigare och jag kommer att få ihop det bra, bara det väl tar sig så det BLIR någon bebis någon gång... Dumma dumma karl!!!
  • passionsblomman

Faktiskt, måste jag säga att jag tror att en sidoeffekt av den här Krisen som är det enda det talas om numera, kommer att vara att det kan bli ite babyboom. För, när en massa kvinnor inte får ngt jobb som de tänkt fixa först,eller blir av med jobbet medn de är hemma med första,då kn man lika gärna "stöka undan" barndelen i livet medan man ändå inte har så stora chanser till jobb...

I synnerhet om de sänker löner och så, i större utsträckning än de redan börjat med. går mean gravid och föräldraledig, ja då vet man iallafall DET.

• TinkerBelle

Passionsblomman: jag är ju ny här inne, men om jag fått ihop det rätt så kämpar ni för att få till en liten bebbe?
    Själv är jag super fertil. Kan dela tandborste med gubben och så är det kört - inte varit så kul alla gånger...

Om jag kunde så skulle jag tappa min fertilitet på flaska och skicka till dig!!!

Dessutom så är det inte doktorns sak att av göra om nu, mitt i finanskris, eller senare!

Nu ska jag sova - sweat dreams!

• Heloise

Tack tanter! Jag känner mig itne så duktig idag jag känner mig mest som ett monster, jag stod mer eller mindre och väntade på att pansartanten skulle komma hem så att jag kunde skälla ut honom för att han inte hadfe plockat ur diskmaskinen, jag är patetisk!!
    Om ett par månader är det väl tänkt att vi ska ge oss in i bebisskaffar djungeln, jag smygläser lite i bebbe tråden så att jag har koll liksom
    Blomman; jäkla doktor, hoppas du och Troll mår bättre i ryggarna!
    Jag ska surfa runt lite och kolla på snittrecept *dreggel dreggel*

Svar på tråden Tantvarning 3