• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-09 09:50:32 följande:
    *kniper ihop munnen allt jag kan* Ni är säkert pedanter allihop, å byteeer varenda DAG. Så, jag vägrar säga.
    Äh, våra lakan kryper ner i källaren och in i maskinen - alldeles själva! Det lustiga är att andra lakan får veta det i garderoben och smiter ner i sängen - alldeles av sig själva! Verkar mannen tro....
  • passionsblomman

En gång skrek jag åt min sambo ." Om jag skulle dö, då skulle mitt barn ALDRIG få rena lakan mer i sin säng, så bara för dej din idiot så är det jävlaridet bäst att jag lever!!!"

Som om DET skulle vara min främsta motivering i tillvaron till att hålla mig vid liv!

Troll1 skrev 2009-03-09 10:01:54 följande:
    Äh, våra lakan kryper ner i källaren och in i maskinen - alldeles själva! Det lustiga är att andra lakan får veta det i garderoben och smiter ner i sängen - alldeles av sig själva! Verkar mannen tro....
  • Soldemor

Jag renbäddade också igår, och det uppskattades verkligen av snuttisarna, som genast lade sig tillrätta!

• Troll1
    Soldemor skrev 2009-03-09 10:41:38 följande:
    Jag renbäddade också igår, och det uppskattades verkligen av snuttisarna, som genast lade sig tillrätta!
    Vilka "snuttisar" menar du då?
  • Soldemor

Katterna, får försöka uttrycka mig tydligare! Maken sa inget, tog det väl bara för givet!

• Im yours

Renbäddat, det är lite vardagslyx över att få krypa ner i en säng med fräscha sängkläder.

Bye the way, ibland brukar jag utbrista: Oh, vad härligt med renbäddat! Detta har resulterat i en massa förvånade ansiktsutryck genom åren. Som om det var en självklarhet, eller nått. Mummlar lite...... och sneglar på lakanen som ska manglas.

Vet någon vart Angelikasen tagit vägen föresten?

Drömde om min brudbukett inatt, mörkröd och rosa var den. Tyckte om den Då jag vaknade i morse hade även ett alternativ till dukning smugit sig in i tankebanorna.

Ja, det känns att det är bröllop på gång.

Apropå grinigt mansfolk; Här är det sonen som går omkring och muttrar. Undrar om man skulle kunna beskylla män för pms- symptom.

Ha en bra dag!

• TinkerBelle

Det tror jag absolut! Har själv en 14årig son här hemma som är i början av puberteten... Humöret svänger lappkast så ibland får man vara snabb och ducka. Gråtmild är han också med jämna mellan rum - måste ju vara PMS?

Im yours skrev 2009-03-09 14:57:01 följande:

Apropå grinigt mansfolk; Här är det sonen som går omkring och muttrar. Undrar om man skulle kunna beskylla män för pms- symptom.Ha en bra dag!
  • MittiPrickBrud

Sötisar, kommer in och tokkramas!

• Heloise

Jag stoppade in sängkläderna i maskinen innan jag sprang till bussen, jag vill oxå sova i nytvättade lakan!

Uschlig dag i dag, mens( börjar bli van nu haha)hungrig och grinig. Dessutom fick jag skiva kssler och rostbiff på jobbet hahaha gud så roligt ville inte alls mula hela munne full med rostbiff mmmm.

Dag 6 so far so good och -5kg
    kram på er alla

Svar på tråden Tantvarning 3