• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

JAAAAAAA!!!! Tant-SPA!!! Oh vad underbart det vore!

Vet du, jag undrar om det inte är lite uppochnerläge för de flesta just nu...

både mamma och pappa(-som är skilda och bor i varsin landsände)
    tycker visst det är tungt just nu och massor av kompisar också.
    Det är ju exakt NU som det varit mörka årstid och influensatider osv längst på hela året och det är läääänge sedan vvi fick ljus och värme. Jag brukar dippa lite nån gång så här års vill jag minnas. Att saker händer som kostar en hel massa känsloenergi gör ju inte saken lättare...

Ibland får man lite överdos på sånt ma ska hantera...

Men, som Mulle sa. det är skönt att lipa också ibland.

Lyssna lite på Skifs och Håll mitt hjärta! KRAM och sedan på Winnerbäck och Lisa Ekdahl som sjunger "tvivel"

Im yours skrev 2009-03-10 22:21:30 följande:

Hmmmmm, hej blomman. Jag deppar lite, förmodligen efterskalv efter känsloresorna. Lasses sjukdom, och mammans död. Vi borde nog åka på spa,vi tanter. Inget snökaos, bekymmer, och dumma människor.
  • tonårsmorsa

Hej alla. Ser att det är fler än jag som deppar just nu. Ja, kanske skulle vi fly iväg på tant-spa och bara lämna alla tråkigheter. Kramar om och tröstar så gott jag kan. KRAM!

• Im yours

Det är sant, har oxå hört många säga detsamma. Det är som om man tvivlar lite på allt. Även på sånt som man faktiskt vet. Den här låten fick jag av Lasse för länge sedan. Framförandet är sådär men texten säger allt.

Han har lite kontakter inom dansmusik branschen om någon undrar

Kram gumman.

• passionsblomman

Det bästa är, att om man deppar TILLSAMMANS med er, blir man lite gladare, så fast ingen kanske är jätteglad, muntrar alla lite upp varandra, så det är bättre än att sitta och deppa ensam...

• passionsblomman

HA HA HA!! Jag håller ju JUST på att klippa och klistra för att leda alla tanr´terna dit!!! Vad bra ! Redan gjort!!! Skynda skynda alla!

• Im yours

Oj, vilken bra idé. Kilar dit ögonaböj

• tonårsmorsa

Blommor finns att hämta till alla tanter.

• TinkerBelle

Tisdagar är en sån där dag då vi alla vill titta på TV samtidigt. Tacka vet jag vår lilla låda som spelar in programen om man vill!

Har tittat på Gordon Ramsay's ny "Cookalong live".
    Nästan inget svärande och mycket roligare att titta på. Man blir glad av att se dem laga mat.

Prövade hans mandarin cheesecake i helgen och den kan jag varmt rekomendera.

Svar på tråden Tantvarning 3